Paradox Interactive je objavio svoj prvi dev log za nadolazeću sandbox i management igru Star Trek: infinite u kojem nam je otkrio kako su došli do ideje za ovaj naslov i koja će biti njegova glavna radnja i priča. Naime, Star Trek: Infinite izlazi sljedećeg mjeseca, točnije 10. listopada, a moći ćemo ga igrati na PC-ju putem Steama. Ovo je prvi dev log u nizu koji su developeri izbacili kako bi nas najbolje pripremili za lansiranje ove igre.
Ideja za Star Trek: Infinite bila je vratiti osjećaj strateških Star Trek igara iz ranih 2000-ih kao što su Birth of the Federation ili Armada, te kombinirati ih sa svemirskim brodovima iz franšize Zvjezdanih staza na velikim mapa i borbama s drugim carstvima za prevlast. Cilj je bio dati moderan pogled na koncept koji su imali, odnosno kada u pitanje dolazi priča i igrivost.
Za Paradox Interactive, Nimble Giant je bio savršen studio za ovu igru. Brzo su izgradili povjerenje s Paradoxom i Paramountom zbog svoje strasti za autentičnosti i sjajnim idejama za igranje. Cijela radnja ove igre temeljena je na vremenskoj liniji iz serija kao što su The Next Generation, Deep Space Nine i Voyager, bez referenci na neke kasnije emisije:
“Ovim odabirom dobili smo odgovore na mnoga pitanja koja smo imali, tko će biti glavni igrači u igri, koji se važni događaji trebaju dogoditi i kako ćemo ove priče pretočiti u igru, bez obzira koje carstvo odabrali za igranje. Svemir Star Treka je ogroman i stvarno smo se morali usredotočiti na priče koje želimo ispričati, na ono što će ih pojačati, a ne ometati nas”, napisao je producent Star Trek: Infinitea Mats Holm (PDX_Ruk).
Sudeći prema onome što su napisali, razvoj ovog naslova je započeo kada su u tijeku bile serije Star Trek: Discovery (2017.) i Picard (2020.), a oni zainteresirani mogu pročitati cijeli dev log ovdje.