
Prije nego što je franšiza doživjela pad s trećim dijelom, Payday je uživao u svom vrhuncu s drugim dijelom, koji je proglašen jednim od najboljih kooperativnih iskustava u povijesti videoigara. Zahvaljujući odličnoj mehanico pucanja, različitim stilovima igre i visokom stupnju replayabilityja, Payday 2 je tijekom godina stekao ogromnu bazu odanih obožavatelja .
Ovaj uspjeh donio je veliku korist studiju Overkill Software, inače podružnici Starbreezea. Prema podacima koje je otkrio Bo Andersson, bivši izvršni direktor Starbreezea i izvršni producent Paydaya 2 u Overkillu igra je do sada prodana u nevjerojatnih 55 milijuna primjeraka. Andersson je na svom LinkedIn profilu također otkrio da su transakcije vezane za dodatni sadržaj donijele preko 200 milijuna dolara zarade, što je impresivno postignuće.
Što je još zanimljivije, do siječnja 2023. godine prodano je 40 milijuna primjeraka igre, što znači da je u nešto više od dvije godine prodano dodatnih 15 milijuna kopija. Ovakva prodaja nije iznenađujuća s obzirom na to da je cijena osnovne igre tijekom posljednjih godina bila ispod $10, a tijekom popusta igra se mogla nabaviti za samo $0,99.
Nažalost, treći dio franšize, Payday 3, nije uspio iskoristiti uspjeh i temelje koje su postavila prva dva naslova. Igra je doživjela negativne kritike zbog brojnih nedostataka i lošeg stanja u kojem je lansirana. Ovaj neuspjeh bio je toliko velik da je tadašnji izvršni direktor Starbreeze Studija, Tobias Sjögren, morao napustiti tvrtku.
Iako je Payday 2 ostavio nezaboravan trag u svijetu videoigara, čini se da budući naslovi te franšize teško će dostići njegovu popularnost i kultni status. Dok fanovi čekaju novosti o budućnosti franšize, Payday 2 i dalje ostaje primjer kako jedan naslov može obilježiti cijelu generaciju igrača.