From Software, razvojni studio iza Dark Soulsa, priznao je da je prebacivanje igre na PC bilo teže od očekivanog. Glavni razlog je nedostatak iskustva i znanja u vezi portanja igre na PC. U početku su mislili da će proces proći bez većih teškoća, no pokazalo se da su bili u krivu. Izjavili su da još i danas rade na PC verziji igre. U Japanu PC tržište i nije toliko veliko i jednostavno nisu uzeli u obzir takve igrače. Nadalje je naglašeno da frame rate problemi u određenim dijelovima igre (uglavnom Blighttown) neće biti ispravljeni.
Kao kompenzaciju tu je novi sadržaj kako za stare tako i za nove igrače koji bi trebao biti vrlo zadovoljavajuć. Producent Dasuke Uchiyama procjenio je da će iskusnijim igračima trebati oko 10 sati za istraživanje novih područja. Bit će potpuno integrirani u igru. Vrijeme radnje novog sadržaja će biti 100 godina u prošlosti, a morat će se učiniti određeni progres tijekom igre da bi se došlo do njega, odnosno u tek u kasnijim dijelovima igre nova područja će biti dostupna. Također, moći će se koristiti već kreirani lik.
Naposlijetku, Uriyama je naglasio da zasad nemaju planove za prebacivanje igre na druge konzole, kao i za potpuni nastavak. Gledajući iz perspektive developera, kada bi i uzeli u obzir verziju igre za Wii U i PS Vitu, zbog njihovih specifičnosti, ne bi htjeli napraviti običan port nego iskorisiti potpune mogućnosti koje te konzole pružaju.
Dark Souls: Prepare to Die Edition izlazi za PC 31. kolovoza, a novi sadržaj za Xbox 360 i PlayStation 3 kao DLC krajem godine.
Leave a Comment