Jedna od iznenađujućih gaming vijesti u posljednje vrijeme je ta da će Bayonetta 2, nastavak… Bayonette, biti ekskluziva za novu konzolu Wii U. I izdavač je Nintendo. To je neke fanove poprilično razljutilo, dok su drugi zadovoljni. No, što o tome kažu developeri igre?
Platinum Games, studio iza Bayonette, objavio je nekoliko izjava od strane osoblja, uključujući i šefa Tatsuya Minamija. Dao je objašnjenje zašto je Nintendo izdavač igre, te nakratko spominje ulogu Sege, koja je izdavač prvog dijela.
Kao developeri igre, uzbuđeni smo što imamo mogućnost najaviti novi naslov za sve naše fanove; ipak, svjesni smo da je najava za neke bila šokantna. Poput Bayonette, i Bayonetta 2 se razvija unutar studija Platinum Games i pravi je nastavak hvaljene prve igre serijala. Bayonetta je jedan od naših najomiljenijih naslova i imala je veliku ulogu u uspostavljanju Platinuma kao studija u napredovanju po mišljenju igrača diljem svijeta. Bayonetta ima mnogo fanova i nikad ne bismo pomišljali otuđiti ih od sudjelovanja u budućnosti Platinum Gamesa. S tim rečeno, tržište konzolaških igara je u stanju preokreta, pa ustanovljenje nove franšize zahtijeva veliku količinu volje, posvećenosti i ljubavi. Bayonetta je brand za koji želimo da postane snažniji, da dođe do šireg kruga igrača, te smo se nastavili konzultirati sa Segom kako bismo u tome uspjeli. Naš odgovor bio je partnerstvo sa Nintendom. Zajedno sa novim hardverom, Nintendo, kao kompanija, posvećena je uspostavi nove budućnosti za industriju video igara. Uz Nintendo, nadamo se učiniti Bayonettu većim brandom nego što je sada, omogućujući igračima diljem svijeta da iskuse igrivost naše omiljene vještice. Kao developeri, naporno radimo kako bismo to i ostvarili.
Redatelj igre (i dizajner protivnika) Yusuke Hashimoto, kao i redatelj prve igre i supervizor nastavka Hideki Kamiya otkrili su igrin sržni motiv. Prvo Hashimoto:
Prošlo je tri godine od Bayonette, naslova u kojem sam sudjelovao… Iznimno sam sretan što mogu najaviti da radimo na nastavku. Uz Bayonettinog kreatora, Hidekija Kamiyju, radim na svemu od stvaranja neodoljivog svijeta do dizajna karaktera (ponovno ću dizajnirati neprijatelje) i svi u našem talentiranom timu su ujedinjeni oko srži Bayonette, a to je klimaktična akcija, u pokušaju da serijal poguramo naprijed. Sa osnaživanjem naše heroine nevjerojatnom novom akcijom te uvođenjem novih likova, Bayonetta 2 će nadalje proširiti mitologiju Trojstva Stvarnosti – Inferno, Paradiso i naš ljudski svijet.
Kamiya:
Nakon što je Bayonetta bila objavljena, razmišljao sam o raznim idejama za nastavak igre ili spin-off uz pivo zajedno sa Yusuke Hashimotom. No, nisam mislio da ćemo doista i najaviti nastavak njezine priče. Premda je prošlo mnogo vremena od izlaska prve igre, još uvijek od igrača dobivam mnogo zahtjeva za nastavkom. Potajno smo radili na jednom cijelo vrijeme. Iako nisam redatelj ove igre, još uvijek nadgledam svijet, priču, likove itd., blisko surađujući sa Hashimotom i na toj sam poziciji od početka. Naravno, mnogo članova iz prve Bayonette je opet tu i naporno rade pod Hashimotovim vodstvom, pa se radujem radeći svaki dan, dolazeći i gledajući progres koji su napravili sa igrom. Sa novim hardverom nastojimo proširiti klimaktičnu akciju Bayonette, pa budite spremni.
Leave a Comment