Potpredsjednik Sonyjevog marketinga John Koller izjavio je za MCV da marketinški podaci ukazuju na jednu zanimljivu činjenicu koja se tiče vlasnika/ica svih današnjih konzola. Naravno, ako vas zanima kakvi su trendovi i financijski uspjesi tih konzola. Koller tvrdi da je trećina ljudi koja je kupila PlayStation 4 prešla na njihovu konzolu sa Nintendove ili Microsoftove konzole prošle generacije. 31% ljudi koji su kupili PlayStation 4 prije toga su imali Xbox 360 ili Wii, ali ne i PlayStation 3. Podaci iz istoga istraživanja navode da 17% kupaca PlayStation 4 konzole uopće nije imalo last gen konzolu.
”Osobe koje smo privukli na našu stranu su prvenstveno ljudi koji bezuvjetno vole igre, a ne konzole(…) To su ljudi kojima u stanu knjige ne zauzimaju police, nego igre. To su ljudi koji stoje u redu za kupovinu konzole prilikom samog izlaska iste. Oni su fantastična vrsta potrošača i veliki su i sjajni dio PlayStation nacije” – rekao je Koller.
Koller je također naveo da se među prvim kupcima našao i veliki broj potrošača čiji profil krasi karakteristika da su osjetljivi na cijene i ne troše impulzivno.
PlayStation US će zasigurno iskoristiti ovo za dodatno likovanje nad konkurencijom, no ”bitka” je daleko od kraja. Još nas čeka puno promjena i dodatnih sadržaja za sve tri konzole, a to se najbolje vidjelo i na ovogodišnjem E3 sajmu.
Leave a Comment