Premda je cijela 2020. godina bila poprilično shitty globalno za sve, proizvođači konzola i videoigara nisu sjedili na lovorikama stare slave, već su zavrnuli rukave i ozbiljno se pripremali za smjenu generacije konzola pod našim telkama. I dok je Microsoft u biti samo hardverski nadogradio svoju liniju Xbox konzola, Sony je vjerojatno napravio dosta radikalnije zahvate na novom PlayStationu koji na površini ne odaju taj dojam. Tu činjenicu ćemo pokušati u ovom tekstu i pojasniti. Novi, brži i bolji hardver od prethodnog PlayStationa je jedna od tih stvari, ali “sitnice” koje je Sony u svojoj novoj konzoli napravio su u biti pokazatelj da je Sony počeo napokon slušati svoje fanove, a samim time i “primjećivati” što to konkurencija radi. Prije nego nastavite čitati naše dojmove, možemo mirne duše reći da je Sony napravio fantastičan posao (iako ima nekoliko porođajnih muka) s novom PlayStation 5 konzolom.
Spremite se, polijećemo?
Bome, ne. U biti, da. Playstation 5 nema mlazni motor koji tutnji unutar njegove utrobe kada se malko zagrije (što kod PlayStationa 4, svi znamo, nije bug nego feature). Pitanje oko kojeg su se lomila koplja kod svih gamera koji su se u prošloj generaciji igrali na PlayStationu 4. Dobro, možda ne toliko lomila koplja, koliko smo svi bili zabrinuti, hoćemo li morati i dalje igrati sa sluškama jer nam nije fora igrati dok nam Boeing 747 polijeće u dnevnom boravku. Tako možemo mirne duše reći da su inženjeri iz Sony laboratorija, po svemu sudeći, postigli enormnu evoluciju u dizajnu hlađenja u odnosu na prethodnika. Konzola je apsolutno nečujna čak i nakon višesatnog igranja u prostoriji s temperaturom od 24C. Svi, kojima je ovo bio jedan od kriterija (op.a što potvrđuju mnogobrojni upiti), mogu biti mirni znajući da je Sony napravio fantastičan posao u pogledu hlađenja svoje nove konzole.
Ono što PlayStation 5 ima je mlazni motor u službi performansi. U tom aspektu, osjećaj polijetanja je svakako prisutan. Već u home screenu (UI) osjeti se izniman napredak, dok u igrama moć hardvera dolazi još više do izražaja. UI je tako napokon fantastično brz, a tranzicija između aplikacija, playstation storea, chata i igara je takoreći instantna i nema onaj naporan feeling laga koji smo često imali prilikom korištenja PlayStationa 4. Usudili bismo se reći da je PlayStation 5 zaista unaprijedio korisničko iskustvo u svakoj svojoj UI pori. Čak smo dojma da su i download brzine stabilnije i brže, 500Mbit link koji smo teško iskorištavali na PS4 platformi zbog fragmentacije, gdje je sadržaj hostan, sada je apsolutno iskoristiv do svog maksimuma tijekom kompletnog downloada. Ovo, po svemu sudeći, moramo pripisati partnerstvu s Microsoftom u pogledu smještanja PlayStation Networka u Microsoftov Azure Cloud.
Feeling korištenja? Evolucija ili revolucija?
Ovo je tricky pitanje. Neke stvari, poput gore navedenog UI, zaista su evoluirale u pogledu brzine i korisničkog iskustva. Opet, s druge strane, sam UI i način korištenja su doživjeli minimalne pomake na površini. Zaista, na prvi pogled, da nemamo novi hardver po telkom, teško bismo odmah rekli…”aha, to je PlayStation 5“. Da, dobro…download sekcija je na drugom mjestu, gašenje konzole isto tako, no u suštini to su sitni kozmetički “popravci” i ne utječu nešto pretjerano u smislu drastičnog pomaka. Čisto da se ne stekne krivi dojam, navedeno ne smatramo minusom, već se radi o onim sitnim radikalnim stvarčicama iz uvoda koje na prvu ne kužite. PlayStation 4 je već sam po sebi imao pregledno i smisleno sučelje, pa u tom pogledu, dobro je da su dodatno pojednostavili stvari. Posebno bismo pohvalili dock u dnu UI-a koji iskoči pritiskom na PS gumb na kontroleru kroz kojeg možemo dobiti sve relevantne informacije o svim procesima na konzoli. Upravo će spomenuti dock zahtjevati najviše privikavanja od strane gamera. No, jednom kada ga prokužite i shvatite koje prednosti nudi u svakodnevnom korištenju, jamčimo vam da ćete se osjećati “ograničeno” u povratku na PlayStation 4. Sony je ovim potezom dodatno istaknuo kako je PlayStation 5 u prvom redu gaming konzola, a tek onda sve ostalo.
Naravno, ni to ostalo nije za “baciti”, u biti je situacija potpuno suprotna. Multimedijalni dio i podrška za najpopularnije streaming servise je tu. Ako ste Netflix, Amazon Prime, Disney+ ili YouTube Premium pretplatnik, budite sigurni da je PlayStation 5 na razini zadatka za sve navedene servise. Brzina UI-a i u multimedijalnom dijelu dolazi do izražaja kroz instantnu tranziciju između svih aplikacija, pa čak i s 4K videa u igru i obrnuto, PlayStation 5 to jednostavno odrađuje s lakoćom (op.a i mora se spomenuti, bez aerodromskih zvukova). Ako konzolu uparite s brzim linkom na internet, ovaj doživljaj će biti još veći i bolji.
U svakom slučaju, bilo da se igrate ili koristite multimedijalne mogućnosti, Playstation 5 zaista ostavlja feeling da ste kupili nešto novo i moćno. Za odgovor na pitanje radi li se o evoluciji i revoluciji, možemo reći da se radi o dobrodošloj evoluciji svakog aspekta prethodnika u feelingu korištenja. A opet, svatko će imati svoj subjektivan dojam u smislu konačnog odgovora na to pitanje. Kao hardver i nešto što moramo gledati svakodnevno u svojim dnevnim boravcima, PlayStation 5 apsolutno plijeni pozornornost svojim dizajnom, koji se ne mora nužno sviđati svima, ali se definitivno ističe. Dizajn je po svemu sudeći, više u službi kvalitetnog hlađenja i stabilnog funkcioniranja nego što je u službi estetike. Radilo se o evoluciji ili revoluciji, ne može se prigovoriti Sonyju na loše odrađenom poslu.
Di je taj 4K@120FPS i ostale điđe…?
Idemo odmah maknuti svaku pretpostavku ili iluziju. Konzole nisu PC, niti od njih treba očekivati PC-like modularnost i performanse. Dodatno, svatko tko tvrdi da je PC mainstream igranje u 4K i 120FPS-a u dubokoj je zabludi i zaista ne znamo na kojoj planeti ta osoba živi. Uspoređivati bilo koju od starih/novih konzola s PC-em je jednostavno besmisleno i porazno za gaming kao takav. Igre su igre, one se igraju neovisno o platformi na kojoj se “nalazite” i samim time ne trebaju pružati bilo kakav osjećaj superiornosti/inferiornosti. S tim rečenim, idemo dalje. Igranje u 4K na PlayStationu 5 je apsolutno moguće. Naravno, 4K native i dynamic resolution 4K su dva zasebna pojma. Jedan je nativan te nam u punom smislu riječi daje 4K rezoluciju, dok drugi dinamično “šeta” između rezolucija (npr. 1080p do 4K) koje su u tom trenutku izvedive bez ugrožavanja performansi igre. Ono što se mora naglasiti je da u 99% slučajeva razlika između ova dva pristupa je praktično nevidljiva za isto tako 99% gamera. Naravno, nećemo pri tome tvrditi da je native 4K ista stvar kao i dynamic resolution 4K. Ali, isto tako nećemo tvrditi da se u iskustvu igranja korištenje dynamic resolutiona osjeti drastično ili primjeti u sveukupnom dojmu i prezentaciji igara na konzolama. Sve ostalo su diskusije i gorivo za konstantni rat između platformi, odnosno onog toksičnog dijela gaming zajednice.
Što se tiče 120FPS-a, i taj “detalj” je izvediv i uvelike će ovisiti o developerima i odluci o podršci gore navedenih tehnologija. Ako će se voditi i dalje PC-om biti kao uzorom, da bismo ovo ostvarili na konzolama u baš svakoj igri, vjerojatno će se morati posegnuti za “skidanjem ” detalja u vizualnom prikazu igara. U ovom trenutku, postoji već šarolika paleta igara koje podržavaju 4K@120FPS na PlayStationu 5, odabirom “performance” modea u samoj igri (op.a ne zove se nužno tako u svakoj igri) koji radi upravo što smo rekli, “skida” detalje. Hardver koji se nalazi u PlayStation 5 konzoli je već opisan u više navrata i nema smisla trošiti riječi na njega, ono što je evidentno je da je sposoban za puno i samo će vrijeme pokazati što će developeri izvući iz njega. Znamo kakvu smo kvalitetu i kompleksnost grafike doživjeli na PlayStationu 4, tako da jedva čekamo vidjeti što ćemo iskusiti na PlayStationu 5 kako vrijeme bude prolazilo. U svakom slučaju, jedva čekamo vidjeti što će nam skuhati interni Sony razvojni studiji, za koje znamo da tradicionalno najviše cijede hardverske mogućnosti i pružaju nam audio/vizualne spektakle.
Ono što smatramo najbitnijim je da se igre vrte u lockanih 60FPS-a bez pretjeranog utjecaja na vizualni dojam. Po svemu sudeći, hardver u konzoli je sposoban za ovaj zadatak neovisno o rezoluciji. Kad se uzme da je globalno 1080p rezolucija apsolutni kralj, mislimo da ovo neće biti nedostižno i da bi moglo (op.a trebalo) biti standard za sve igre (neovisno o platformi). Naravno, 4K puristi i 12oFPS zealoti će se zapjeniti zbog prethodne rečenice, ali kako rekosmo gore “sve ostalo su diskusije i gorivo za konstantni rat između platformi, odnosno onog toksičnog dijela gaming zajednice.”
Di je loading screen?
Jedna stvar koju nam je Sony nabijao doslovno na nos mjesecima je revolucionarni SSD koji je razvijen isključivo za potrebe PlayStationa 5. I sad nakon nekog vremena korištenja same konzole, teško je reći bilo što negativno. Kako smo već par puta naveli, konzola je ultra brza, sve je fluidno i multitasking između igara i aplikacija je jedno fantastično iskustvo. A sad, što se tiče loading screenova, jesu li zaista “nestali”? Pa, kratak odgovor bi bio…nisu. Duža verzija odgovora bi glasila, da kao i gore navedenih 4K, to uvelike ovisi o developerima. Uzmimo za primjer novi Call of Duty u kojem zaista ne primjećujemo drastičnu brzinu SSD-a u konzoli tijekom loadanja misija. Dok na primjeru Miles Moralesa ili bilo kojoj 1st party igara od Sonya brzina SSD-a dolazi full do izražaja te možemo slobodno reći da je u tim slučajevima loading screen prošlost.
Tako da, u načelu bismo mogli reći da Sony zaista nije lagao o mogućnostima svog novog diskovnog sustava, ali smatramo da će morati dodatno poraditi s developerima oko bolje implementacije kako bi još više istaknuo brzinu svoje tehnologije. Vrijeme će pokazati kako će se očigledno sjajna SSD tehnologija svidjeti developerima, odnosno koliko će si truda dati da iskoriste sve što im ona nudi.
Nedvojbeno, konzola je grom. No, kakav je to launch lineup?
Još jedno koplje koje se lomi i ako ćemo biti pošteni, nije potpuno bez razloga. Kada pogledamo koje su nas igre dočekale kao one koje će nam dati dojam što možemo očekivati od Playstationa 5 i njihov početni (pa i finalni) dojam, teško je prigovoriti bilo što. S druge strane, kada pogledamo da je dosta tih igara dostupno na trenutno široko dostupnom PlayStationu 4 (bilo OG, Slim ili Pro verziji) kojeg imamo pod telkom. Uzevši to u obzir, teško je bilo što prigovoriti onima koji “viču” da još nije vrijeme za kupnju i da manjak igara ne opravdava investiciju u ovo krizno razdoblje. I sad dolazimo do one treće strane.
Nije upitno da su vremena teška i da je bilo kakva investicija koja iznosi više tisuća kuna nešto što treba (ekstremno) dobro odvagnuti. No, isto tako prvo igranje Miles Moralesa na Playstationu 5 pretvara svaki upitnik u glavi “jel vrijedi kupovati?” u uskličnik “ajme, ovo je druga igra!”. Naravno, igranje u višoj rezoluciji, s više FPS-a jednostavno daje potpuno drugo iskustvo iste igre na PlayStationu 4 i PlayStationu 5. Jel to presudan argument i razlog za kupovinu nove konzole? To je opet vrlo subjektivan razlog i motivacija za svakog pojedinog gamera. Ali OK, idemo mi vidjeti možemo li slomiti koplje nedoumice koliko je vrijedan PlayStation 5 launch lineup.
Na “raspolaganju” nam je zaista impresivan broj od 28 igara za novu konzolu. No, kao što rekosmo gore dosta tih igara je dostupno na PlayStationu 4, te ih kao takve dosta gamera ne smatra zaista launch igrama. Ako ćemo biti potpuno iskreno, slažemo se s ovom konstatacijom, no u miks bismo ubacili i dojam koji te igre ostavljaju na PlayStationu 5. Velika većina njih već samo s detaljem većeg frameratea pružaju “nebo i zemlja” filing u usporedbi sa “slabijom” verzijom iste igre na PlayStationu 4. Naravno, dosta niže navedenih igara ima i poboljšanja u pogledu vizualne prezentacije, pa su naprimjer teksture detaljnije i u višoj rezoluciji. Idemo ih pobrojati zajedno s dostupnosti na PlayStation 4 i PlayStation 5 platformi.
- Assassin’s Creed Valhalla | Playstation 4 i Playstation 5
- Astro’s Playroom | Playstation 5
- Borderlands 3 | Playstation 4 i Playstation 5
- Bugsnax | Playstation 4 i Playstation 5
- Call of Duty: Black Ops Cold War | Playstation 4 i Playstation 5
- Dead by Daylight | Playstation 4 i Playstation 5
- Demon’s Souls | Playstation 5
- Devil May Cry 5: Special Edition | Playstation 5
- DIRT 5 | Playstation 4 i Playstation 5
- Fortnite | Playstation 4 i Playstation 5
- Godfall | Playstation 5
- Goonya Fighter Jiggly Haptic Edition | Playstation 5
- King Oddball | Playstation 4 i Playstation 5
- Maneater | Playstation 4 i Playstation 5
- Marvel’s Spider-Man: Miles Morales | Playstation 4 i Playstation 5
- Marvel’s Spider-Man: Remastered | Playstation 4 i Playstation 5
- Mortal Kombat 11 Ultimate | Playstation 4 i Playstation 5
- NBA 2K21 | Playstation 4 i Playstation 5
- No Man’s Sky: The Next Generation | Playstation 4 i Playstation 5
- Observer: System Redux | Playstation 5
- Overcooked: All You Can Eat | Playstation 5
- The Pathless | Playstation 4 i Playstation 5
- Planet Coaster: Console Edition | Playstation 4 i Playstation 5
- Poker Club | Playstation 4 i Playstation 5
- Sackboy: A Big Adventure | Playstation 4 i Playstation 5
- Warhammer: Chaosbane Slayer Edition | Playstation 5
- Watch Dogs Legion | Playstation 4 i Playstation 5
- WRC 9 | Playstation 4 i Playstation 5
Sve u svemu, iz kojeg god kuta gledali, radi se o impresivnom lineupu igara. Naravno, ako ćemo biti potpuno iskreni, iz samog popisa se vrlo jasno da iščitati da imamo “samo” šest PlayStation 5 naslova. Ključ u pristupu, odnosno kutu gledanja proizlazi želite li sada već “iskoristiti” prednosti koje vam PlayStation 5 nudi u odnosu na Playstation 4 u igranju tih igara. Prednosti su ponovimo još jednom, viša rezolucija i “bogatiji” vizualni dojam uz naravno viši framerate. Vrijedi li to nekoliko tisuća kuna u ovom trenutku, na svakome od vas je da individualno odluči. No, ako želite najbolje iskustvo igranja tih igara na jednoj PlayStation konzoli, odgovor se čini poprilično jasan. Za bilo kojeg gamera koji želi uživati u 4K blagodatima u izvanrednoj grafičkoj prezentaciji bez muke i nauke, PlayStation 5 je sjajan izbor. Naravno, kada kažemo “bez muke” pri tome nismo uzeli u obzir vaš novčanik.
Bilo bi kriminalno ne spomenuti što donose punokrvni Playstation 5 naslovi. Audio vizualni doživljaj spektakla i noviteta je upravo sve ono što trebaju igre na novoj konzoli dofurati. Kada kupimo nešto što košta kao prosječna plaća u Hrvatskoj, očekujemo wow efekt čim ga raspakiramo. Performanse igara i vizualni spektakl nas uvjeravaju da se radi o novoj generaciji i samim time pruža svojevrsnu gratifikaciju, odnosno spomenuti wow efekt. Uz grafičku moć konzole i napredak u performansama koje možemo iskusiti u Spider-Man Remastered daje nam uvid u potencijalnu budućnost naslova na novoj Playstation platformi. Astro’s Playroom nam demonstrira želje i pozdrave u smislu ideja koje Sony suptilno predlaže developerima kako bi što kvalitetnije osmislili integraciju mogućnosti Playstationa 5, kako u pogledu hardvera u konzoli, tako i u pogledu hardvera kojeg držimo u ruci. Da, radi se o sjajnoj inovaciji koju nam donosi novi kontroler imena DualSense, a kojoj ćemo posvetiti poseban odlomak malo kasnije.
Backwards compatibility stiže u pomoć
Dok Microsoft već godinama u svojoj prošloj generaciji Xbox konzole ističe backwards compatibility kao jednu od ključnih stvari svoje platforme, Sony je bio relativno stidljiv u tom pogledu te se ta “funkcionalnost” svodila uglavnom na PS Now servis, dodatnu pretplatu i igranje igara putem streaminga direktno iz PS Now clouda. Naravno, o nativnoj BC funkcionalnosti na Playstation 4 konzoli nije bilo niti riječi.
Što se tiče PlayStationa 5 i kombatibilnosti sa “starim” igrama, Sony je nakon hrpe vremena lutanja i poluinformacija na najbolji mogući način pokazao da je spreman za ovu funkcionalnost u svojoj konzolu, A taj način, je da ga nije pretjerano gurao u fokus, već je vrijeme mudro utrošio na dobru implementaciju BC-a nativno na samu konzolu. Iz tog razloga je sada moguće igrati veliku većinu igara koje ste imali na PlayStation 4 konzoli i igrati ih na svojoj novoj PlayStation 5 konzoli. O izvedbi i kvaliteti igara s PlayStation 4 platforme govori činjenica da je ovu funkcionalnost iznimno ishvalio i renomirani Digital Foundry u svojem osvrtu. Mi na sve to možemo dodati da nam je iznimno drago da se Sony odlučio na ovaj način odužiti svojim dugogodišnjim fanovima te im na ovaj način pružio tisuće naslova koje mogu igrati u startu na svojoj novoj konzoli. Tako je svaki Playstation Plus pretplatnik dobio sjajnu besplatnu* kolekciju Playstation 4 igara pod nazivom PS Plus Collection. Sama kolekcija je fantastična i apsolutno pozdravljamo ovaj potez koji višestruko podiže isplativost kupnje Playstationa 5.
- Batman: Arkham Knight
- Battlefield 1
- Bloodborne
- Call of Duty Black Ops III Zombies Chronicles
- Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
- Days Gone
- Detroit: Become Human
- Fallout 4
- Final Fantasy XV
- God of War
- inFAMOUS: Second Son
- The Last Guardian
- The Last of Us Remastered
- Monster Hunter: World
- Mortal Kombat X
- Persona 5
- Ratchet & Clank
- Resident Evil 7: Biohazard
- Uncharted 4: A Thief’s End
- Until Dawn
*PS Plus Collection vam je dostupan samo dok imate aktivnu Playstation Plus pretplatu.
DualSense i vjetar u kosi
Već tradicionalno, mogli bismo reći, Sony je s novim PlayStationom lansirao i novi kontroler. Imena DualSense, koji bi nam trebao pružiti potpunu imerziju (op.a uronjenje po pravopisu) u video igre. Upravo prije spomenuti Astro’s Playroom demonstrira ovo u najboljem mogućem svijetlu. Sama ideja nove generacije feedbacka “iz” kontrolera se na prvu ruku se činila kao apsolutni gimmick i nešto što nam neće biti od neke koristi. Astroove avanture čine DualSense kao najbolji mogući showcase za ovu tehnologiju. Kapljice kiše, vjetar, udarci sitnih komadića leda tijekom tuče i sve ostalo što ste mogli vidjeti u trailerima pruža nevjerovatno iskustvo. U paru s PSVR-om samo nagađamo sve divne stvari koje će se moći “doživjeti”. Premda moramo biti iskreni u potpunosti, u redakciji nismo neki pretjerani fanovi DualShocka4, kriminalno bi bilo reći da je loš. No, DualSense sa svojim inovacijama i načinom ili bolje rečeno mogućnostima implementacije u igrama je apsolutno najbolji kontroler koji postoji trenutno na tržištu.
No, treba reći da se recimo novi COD nije iskazao kao pretjerano kvalitetna implementacija DualSense kontrolera u svrhu “jačeg” doživljaja same igre. U suštini sve se svodi na “teže” triggere koji nakon nekog vremena postanu iznimno zamorni i naporni. Upravo iz ovog primjera “nakeljene” implentacije bez puno mašte se nadamo da će third party developeri puno toga naučiti i biti otvoreni prema zaista velikom potencijalu i mogućnostima ovog kontrolera.
Bug ‘amo, bug tamo.
Kakav bi to bio launch bilo igre, konzole ili bilo kakvog noviteta bez problematičnih sitnica koje nas dočekaju s prvom upotrebom. Tako je Playstation 5 već poznat po svojim mušicama. Najveća od njih se apsolutno ističe koruptiranje operativnog sustava tijekom gašenja konzole u “Rest mode”. Uz to, spremanje igara na vanjski disk može predstavljati problem, jer se diskovi iz čistog hira znaju koruptirati te zahtjevati repair više puta dnevno. U redakciji smo interno testirali upravo ovo s više različitih proizvođača diskova.
Dodatno ostaje misteriozna odluka da se na vanjski disk ne mogu spremati Playstation 5 igre. Jasno nam je da igranje s vanjskog USB 3.0 diska nije moguće zbog arhitekture novog SSD-a i inzistiranje da se on koristi za sve Playstation 5 igre. No, da ih nije moguće pohraniti “za kasnije” kako ih ne bismo morali skidati svaki put, ostaje zaista kao nevjerojatan propust u dizajnu. Upravo zato ćemo ovo pripisati propustu i bugu, jer ako je to bila svjesna odluka, onda se radi o zaista lošoj politici za sve one koji su ograničeni brzinom prema internetu.
Sony je tako već izdao nekoliko nadogradnji u obliku novog firmwarea te polako ali sigurno “pegla” sve eventualne nedostake koji su nam poznati do sada. Ono što još uvijek strši kao najveći i još uvijek problematičan je spomenuti koruptivni “Rest mode” za kojeg još očito nisu pronašli lijek.
Što ćemo s kasicom prasicom? Čekić?
Uzevši u obzir da je iza nas ultra shitty godina, da velika većina ljudi muku muči s ozbiljnim zdravstvenim problemima, koje u stopu prate i ekonomski problemi, možemo li kao odgovorno kao nekakav medij formiranja javnog mišljenja dati preporuku za kupnju Playstationa 5?
Samu konzolu je u ovom trenutku iznimno teško kupiti, jer vlada globalna nestašica. Sony je priznao ovo kao svoj propust i obećao je povećati proizvodne kapacitet kako bi ponuda pratila potražnju. Ovaj zadnji problem je Sony obećao riješiti u narednim mjesecima. Nitko vas neće “kriviti” ako se (ipak) odlučite igrati dalje na svom vjernom PlayStationu 4 i trenutno apstinirati od investicije u novu konzolu. No, nemoguće je reći da razlika između stare i nove generacije nije “mjerljiva” čak i u ovom početnom stadiju, što je zaista rijetkost kod konzola. A opet, kada bismo morali sumirati PlayStation 5 u jednoj rečenici, kakva bi ona bila? Ultratih, ultrabrz i ultrasposoban, uz inovativan kontroler, Playstation 5 je pun pogodak.
Uz obećavajuće naslove (Gran Turismo 7, Horizon: Forbidden West, Returnal, Ratchet & Clank, God of War: Ragnarok…) koji nas očekuju iduće godine, sigurni smo da Sony neće imati problema ostati suvereno na tronu koji je PlayStation 4 (uz naravno legendarni PlayStation 2) učinio usudili bismo se reći nedodirljivim.
Ako itko ima šansu za ozbiljan napad na tron koji se sastoji od combo one-two puncha od 158 milijuna (PlayStation 2) i 118 milijuna (PlayStation 4), to će biti PlayStation 5.
Leave a Comment