Da su mikrotransakcije glavni izvor zarade mnogima, nije prevelika tajna, no Sony je dao do znanja koliko su često omraženi DLC sadržaji i mikrotransakcije važne za njihovo poslovanje.
Najnoviji financijski izvještaj koji je Sony objavio, a odnosi se na razdoblje od travnja do srpnja ove godine, otkriva da je 41 posto ukupne zarade došlo od DLC-eva, mikrotransakcija i drugih kupovina unutar igre. U prijevodu, radi se o 2.29 milijardi američkih dolara. Što se tiče samih igara, one donose 350 milijuna dolara zarade, što predstavlja 6 posto ukupne zarade tvrtke. Hardware zastupa slični postotak, sa 520 milijuna američkih dolara. Digitalna prodaja na PlayStation Storeu je u porastu, a predstavlja 24 posto ukupne zarade, točnije 1. 37 milijardi američkih dolara.
Sony uzima 30 posto od mikrotransakcija igara u kojima korisnici/ice troše svoj novac, kao što su GTA, FIFA i mnoge druge, pa je očito da će ova praksa sa mikrotransakcijama i dalje ostati dio realnosti. Kako od strane Sonyja, tako i od strane drugih, naravno.
Here is a breakdown of Sony's Game & Network Services net revenue by segment for FY20 Q1 (Apr 1- Jun 30).
Console Hardware: $0.52bn / 9%
Packaged Software: $0.35bn / 6%
Digital Software: $1.37bn / 24%
Add on Content: $2.29bn / 41%
Subscriptions: $0.87bn/ 16%
Other: $0.23bn / 4% pic.twitter.com/Vx0nwaL6ZE— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) August 4, 2020
Leave a Comment