Pokémoni brinu o zdravlju svojih igrača i igračica, čak i ako to nisu planirali. Pokémon Sleep i Pokémon Go svakako mogu imati pozitivnog utjecaja na zdravlje, ali to nije bio početni cilj Pokemon Companyja s nijednom od tih aplikacija. Ranije ovog tjedna, ComicBook.com su razgovarali s Takatom Utsunomiyom, glavnim operativnim direktorom tvrtke The Pokemon Company, u opsežnom intervjuu o Pokémon brandu. Tijekom intervjua, Utsunomiya je upitan o proširenju Pokémona u “wellness” brand nakon izlaska igara Pokémon Go i Pokémon Sleep. Utsunomiya je napomenuo da nije bio cilj da Pokémon uđe u kategoriju wellness aplikacija, već je to bila izvedenica kako je franšiza pokušala pronaći nove načine na kojima fanovi interaktiraju s Pokémonima.
“Samo da malo pojasnim pozicioniranje proizvoda, nismo krenuli s Pokémon Go ili Pokémon Sleepom s idejom da želimo ući u kategoriju wellnessa ili zdravstvenih igara”, rekao je Utsunomiya. “To je bilo stvarno više fokusirano… zanimljiva ideja gdje ljudi možda puno hodaju sa svojim Pokémonima. Ili na primjer, imajući ovu igru gdje kroz svoj san možete interaktirati s Pokémonima. To je još jedan način da možda više spavaju. Ali glavna ideja ovdje je da se Pokémoni više integriraju u svakodnevni život ljudi. I time možemo povećati njihovu ljubav prema Pokémonima, ili također privući više ljudi da se zainteresiraju za Pokémone i općenito povećati publiku.”
Utsunomiya je također napomenuo da širenje Pokémona na različite segmente proizlazi iz činjenice da su obožavatelji franšize prisutni u mnogim različitim industrijama. “S Pokémonima… počelo je prije 27 godina, ljudi koji su možda prvi put igrali te igre s 10 godina, sada imaju 37 godina. Imate puno ljudi koji su u tim različitim industrijama i različitim tvrtkama odrasli s Pokémonima. Još uvijek vole Pokémone. Tako da postoji mnogo prilika za suradnju na različitim mjestima. I kao zabavni brand, trebamo iznenaditi ljude i donijeti im iskustva i stvari koje ne očekuju. Tako da mislim da postoji puno potencijala u pronalaženju ovakvih vrsta suradnji, kako bi se donijela ta neočekivana iskustva ljudima.”
Pokémon je proširio broj suradnji s različitim tvrtkama u posljednjih nekoliko godina, posebno s raznim brandovima u okviru 25. obljetnice franšize. Dodatno, suradnje s Tencentom i Nianticom pretvorile su se u dva glavna stupa Pokémon natjecateljske scene zajedno s Pokémon trading card igrama i osnovnom Pokémon serijom. Pokémoni su svakako sve više dio naših života i to u neočekivanim sferama, a nekako mislimo da će se to još samo širiti, jer njihova popularnost ne jenjava.