Katsuhiro Harada, producent popularnog Tekken serijala, pričao je sa japanskom gaming publikacijom 4Gamer o svojoj novoj igri Pokken Tournament. Kao što već znamo, bitka s Pokemonima u Tekken ruhu najavljena je ovoga ljeta, a njezin dolazak potvrđen je prvotno za arkadne strojeve. Takva praksa je standardna za Capcom pa i tako i za Namco, a ako se tko pitao zašto je to tako Harada je dao odgovor.
Naime, fighting igre se stavljaju prvo na arkadne automate kako bi se testirala njihova popularnost. ”Ima puno razloga zašto smo se odlučili za taj potez no svakako je jedan od najvažnijih taj da cijelo osoblje koje radi na igri vidi reakciju fanova”, rekao je Harada te počeo pričati i o drugome razlogu: ”Smatram da je najvažnije da fighting igre uspiju na arkadnim strojevima. Igranje na takav način košta fanove, a ako je igra dosadna neće se puno novaca ubacivati u taj stroj niti se igrati. Stvarno je okrutno to okruženje, no govori puno o budućnosti igre” – zaključio je Harada.
Svakako, svaka igra koja prođe pakao automata i doživi uspjeh je igra kojom se developeri ( a i izdavači) mogu ponositi i početi je donositi i na druga tržišta (prvenstveno konzole). Budući da su Pokemoni uvijek bili prvenstveno orijentirani na obitelj i ”laganijeg” vizualnog stila, ostaje nam da vidimo kako će se i oni snaći u novom okrutnijem okruženju.
Igra je najavljena zasada samo za arkadne strojeve tijekom 2015.godine.
Leave a Comment