
Warner Bros. i njegov DC Universe imaju ogroman potencijal zahvaljujući širokom spektru likova, od globalnih ikona poput Batmana, Supermana i Wonder Woman, do manje poznatih junaka poput Azteka i Wildfirea. Ipak, čini se da studio i dalje daje prednost svojoj “Trojci” na štetu drugih zanimljivih karaktera. Prema novom izvještaju Bloomberga, ideja o igri posvećenoj Johnu Constantineu odbačena je od strane Warner Bros. Gamesa, što je razočaralo brojne fanove ovog mističnog i mračnog junaka.
John Constantine, poznat po svojim avanturama u stripovima Hellblazer, predstavlja jedinstven ton u odnosu na tradicionalne DC superheroje. Njegova priča, koja se često oslanja na nadnaravne elemente, psihološke dubine i moralne dileme, mogla je ponuditi svež i uzbudljiv pristup vigrama. Zamislite singl e player igru u kojoj igrač preuzima ulogu Constantinea, baveći se egzorcizmima, istraživanjem okultnih tajni i suočavanjem s demonima. Takav projekt ne samo da bi oduševio postojeće fanove, već bi mogao privući i nove igrače koji možda nikada nisu čuli za ovog antiheroja.
Nažalost, ova ideja nije dobila zeleno svjetlo. Iako je Constantine već imao svoju igru 2005. godine, nakon izlaska filma s Keanuom Reevesom u glavnoj ulozi, od tada je ovaj lik u igrama ostao u sjeni, pojavljujući se samo u manjim ulogama. Izvještaj koji nam donosi Bloombergov novinar Jason Schreier otkriva da je odbijanje ovog projekta tek dio većih problema unutar Warner Bros. Gamesa. Nakon neuspjeha igara Suicide Squad: Kill the Justice League i MultiVersus, budućnost studija je neizvjesna, a trenutno nema mnogo velikih projekata u razvoju. Na primjer, Wonder Woman igra koju razvija Monolith, inače najavljena još 2021. godine, gotovo je nestala s radara, dok se Rocksteady navodno vratio Batmanu. Iako je to dobra vijest za ljubitelje tog franšiza, čini se da će proći još nekoliko godina prije nego što ta igra ugleda svjetlo dana.
Unatoč ovim izazovima, postoji nada da će Warner Bros. uspjeti preokrenuti situaciju u svoju korist. S ogromnim arsenalom likova koji stoje na raspolaganju, potencijal za inovativne i uzbudljive igre je ogroman. Nažalost, trenutno stanje pokazuje da se mnogi projekti odbijaju ili napuštaju, što fanove ostavlja u nedoumici. Kao mali trag optimizma, Bloomberg spominje moguće suradnje između DC-ja i popularnih igara poput Fortnitea, što bi moglo donijeti nešto novog i zanimljivog za igrače.
Na kraju krajeva, odluka Warner Bros. Gamesa da odbaci ideju o Constantine igri samo je jedan od znakova da studio treba ponovno razmisliti o svojoj strategiji. U svijetu koji žudi za svežim pričama i inovativnim pristupima, DC Universe ima sve što je potrebno da ponudi nešto uistinu posebno – samo ako mu se pruži prilika.