Ove godine Nintendo će objaviti dva 2D Mario naslova – New Super Mario Bros. 2 za 3DS i New Super Mario Bros. U za Wii U. Budući da su obje igre razvijane paralelno kompanija je morala otkriti kako međusobno podijeliti ekipu.
Način kako je razvoj protekao je taj da su developeri sa iskustvom u kreiranju 2D Mario igara bili zaposleni na New Super Mario Bros. U. U međuvremenu, Takashi Tezuka, koji je bio uključen u Mario igre još od vremena NES-a, pokrenuo je “Mario Cram School” sastanke koje su pohađali drugi članovi Nintendovog osoblja.
Svrha tih sastanaka bila je, po riječima Satoru Iwate, da osoblje uči od drugih članova kako dizajnirati nivoe za Maria. Stvari su bile takve da su od cjelokupnog razvojnog tima samo dva člana imala dugogodišnje iskustvo rada na 2D Mario igrama.
Novi članovi razvojne ekipe donijeli su nove ideje poput poput nivoa koji se za promjenu odvijaju po mraku (iznad) i “Dash Mario” nivoi u kojima Mariom upravljamo samo pri skokovima (ispod).
Druge ideje koje su završile u finalnoj igri je sugerirao Tezuka, a među njima su co-op za dva igrača i mogućnost skupljanja milijun novčića.
New Super Mario Bros. 2 izlazi u Europi 17. kolovoza ove godine.
Leave a Comment