Iako veoma dobro prihvaćen i od kritike i od igrača, prošlogodišnji hit Prey su još od njegove inicijalne najave pratile kontroverze vezane za njegovu vezu s istoimenom igrom iz 2006.godine, prije svega jer je nova igra imala jako malo dodirnih točaka sa onom starom, čiji je pravi nastavak bio u razvoju ali je prije nekoliko godina trajno otkazan. No, kako stvari stoje novi Prey inicijalno nije ni trebao biti reboot/spiritualni nastavak spomenute igre, već potpuno novi IP.
Naime, u intervjuu za NoClip, dizajneri igre Ricardo Bare i Raphael Colantonio otkrili su kako je Prey svoj život i započeo kao potpuno novi IP te da su ga tijekom dobrog dijela razvoja kao takvog i smatrali, sve dok im iz Bethesde nisu predložili da iskoriste naziv “Prey”, koji bi im svakako mogao pomoći u marketinškom smislu. Je li vrlo pozitivnoj recepciji igre primarno presudilo već etabilirano ime ili je ipak za njen uspjeh zaslužna sama igra i njen sadržaj? Usudili bismo se reći, oboje.
Prey je trenutno dostupan u verzijama za PS4, Xbox One i PC.
Leave a Comment