FIFA mikrotransakcije već duže vrijeme izazivaju glavobolju kod roditelja, čije su kreditne kartice vrlo često žrtve njihovih lakovjernih klinaca. FUT im je dosad “oteo” milijune i miljune teško zarađenih dolara/eura/maraka i tko zna čega još, a nova fora koje su se prepredeni lisci iz Electronic Artsa dosjetili mogla bi ih koštati još više potrošenih para, ali i živaca.
Naime, nakon in-game reklama koje je ubacio u nedavno izašli UFC 4, EA je otišao korak dalje u svojim dijaboličnim planovima, objavivši reklamu za FIFA 21 mikrotransakcije (točnije, FIFA Pointse) u printanom izdanju Smyth Toys magazina za djecu.
Been doing it for ages pic.twitter.com/mqzVXcGXaK
— Ben (@StoneoLFC) September 26, 2020
Ruku na srce, ovo nije nešto što već nismo vidjeli od love uvijek gladnog Electronic Artsa, koji FIFA igrače (mlade i stare) već godinama terorizira mikrotransakcijama. Reakcije cijele gaming javnosti očekivano su se očitovale u bijesu i preziru, no teško je za očekivati da će utjecati na EA da promijeni svoju taktiku.
FIFA 21 na PS4, Xbox One, PC i Switch dolazi 9. listopada, a na PS5 i Xbox Series X konzolama će se pojaviti prilikom njihovog launcha.
Leave a Comment