Konzole su i danas prilično popularne, ali tvrtke već istražuju kako koristiti cloud funkciju za odvođenje svojih omiljenih videoigara bilo kamo i uživanje u njima s gotovo svih uređaja s internetskom vezom. Microsoft je jedan od njih, a uslugom xCloud nastoji probiti granice između konzole i igara u oblaku, ali još uvijek je daleko od svoga cilja.
Istina je da je reprodukcija putem streaminga, kao što je slučaj s Google Stadijom, prilično problematična zbog raznih poteškoća. Glavna je internetska veza koja ne funkcionira uvijek kako bi trebala. Uzimajući to u obzir, Naoki Yoshida, producent Final Fantasyja, kaže da bi dolazak 5G tehnologije mogao biti ono što industriji treba za igre u oblaku kako bi nadmašile popularnost konzola.
U nedavnom intervjuu za The Financial Times, Yoshida je rekao ovo:
Jednom kada 5G postane globalni standard, zasigurno će nastupiti trenutak kada prenosimo slike na bilo koji uređaj. Igrači mogu uživati u visokokvalitetnim igračkim iskustvima ako nisu povezani s igraćim hardverom ili televizijskim monitorom. Definitivno idemo u ovom smjeru i mislim da koronavirus neće usporiti ovu promjenu.
Iako Yoshidine riječi imaju smisla, teško je zamisliti budućnost u kojoj je igranje putem streaminga standard, jer trenutno lokalno igranje s vašom konzolom nema usporedbe u pogledu kvalitete slike i odgovora kontrolera.