Mnoge video igre mogu imati sasvim solidne performanse na streaming uslugama, i većina zasada nema problema sa lagom i frameovima u streaming gamingu, bar ne neke previše značajne. No, jedan žanr svakako ne može riskirati puno po tom pitanju, i još nije spreman za streaming usluge, a to su fighting igre.
Pri izvođenju preciznih comboa poteza i u bitkama gdje je svaka mini- reakcija bitna, učinila je streaming igranje i povremene lagove u tom igranju neigrivim za profesionalne igrače Street Fightera, Dagon Ball Fighter Z-a i drugih popularnih igara. S time se složio i producent Street Fightera Yoshinori Ono za vrijeme panela na ovotjednom EGX eventu. ”Stvar je u tome da trenutne igre samo prenose stvarni input i komande preko mreže, dok je grafika i sve ostalo lokalno upravljano, a tako i dalje imamo poteškoće da sve bude onako kako treba”, rekao je Ono na pitanje o dolasku Street Fightera V na Google Stadiju i zapravo naglasio kako to neće biti moguće u ovom trenutku. Naveo je kako bi se igra trebala raditi ”iz nule’ za streaming platforme, te da će to biti moguće i lakše u bliskoj budućnosti. Zasada, ipak, Capcomovci nisu fanovi streaming gaminga, barem što se tiče njihovih fighting igara.
Leave a Comment