Na Steam Next Festu osvanula je jedna igra koja kombinira različite žanrove i njihove elemente, a zove se Testament: The Order of High-Human. U pitanju je akcijsko-avanturistička igra za jednog igrača iz perspektive prvog lica s dijelovima RPG-a i elementima metroidvanije smještene u postapokaliptični svijet. Sam gameplay dosta podsjeća na Skyrim, odnosno nudi mješovitu borbu s različitim mogućnostima i kombinacijama mačem, čarolijama i lukom i strijelom. Osim toga, imamo i elemente platformera te različite zagonetke koje ćemo rješavati tijekom naše avanture a kao šlag na torti – grafika izgleda fantastično.
Demo verzija traje sat i pol i uvodi nas u sam svijet igre, upoznaje nas s njezinim mehanikama i pričom. Preuzimamo ulogu Arana, kralja „Visokih Ljudi“ kojeg je izdao brat i oduzeo mu moći. Aranov cilj je sada da vrati svoju moć, porazi svog brata i obnovi kraljevstvo. Testament na vrlo dobar način isporučuje elemente priče, ništa nije prenaglo i postepeno shvaćamo cijelu pozadinsku ideju igre, ali se ti elementi raspadaju kada je riječ o dijalogu i Aranovom pripovijedanju. Primjerice, Aran vrlo često govori neke naizgled očite stvari: „Vidim dobar mač, možda će poslužiti.“ ili „Ovo čudnovato stvorenje koje me ganja baš je naporno.“
Kako je već prije spomenuto, Testament kombinira različite žanrove i na neke načine to sve funkcionira dobro, a na druge loše. Elementi platfomera i parkoura jako dobro se povezuju; skakanje po različitim kretajućim ili stojećim platformama i trčanje po zidovima ima smisla i dodaje se sloj rješavanju zagonetki bez osjećaja da ćemo se izgubiti. Rješavanje zagonetki nije teško, sve nam je poprilično servirano. S druge strane, moram se malo potužiti na same mehanike igre.
Borba u samoj igri dosta je „klimava“, u smislu da ne vrijedi baš koristiti mač jer ne čini puno štete, za magiju nam je potrebna mana koja se apsolutno brzo istroši i ako nemamo napitke koje nam pune manu (možemo držati samo četiri napitka u inventaru) nećemo moći uopće koristiti neke magične čarolije, dok su luk i strijele korisni samo kada pogodite neprijatelje u glavu. Neprijatelji pak čine jako puno štete, imaju ponavljajuće obrasce napadanja, a boja na njihovoj glavi označava koliko su jači od vas, odnosno možete li ih brzo ubiti ili ne. Ne postoji sustav blokiranja i pariranja, a uvelike ćete tijekom cijele igre morati koristiti stealth mehanike. Međutim, ti elementi su baš nepouzdani jer će se znati dogoditi da stojite iza neprijatelja, a nemate znak da ga možete ubiti. Osim toga, igra sadrži sustav omamljivanja gdje ako pogodite neprijatelje točno kada zamahnu, neće zamahnuti prema vama što vam ostavlja dosta vremena da ga ponovno udarite. Da, možete se odmaknuti od njih, ali bilo bi puno lakše da postoji barem nešto s čime možemo obraniti udarce.
Umjetna inteligencija u igri također je loša, primjerice možete stajati odmah pored nekog neprijatelja i on vas neće vidjeti ako čučite, a ako vas ugleda onda nema šanse da mu pobjegnete jer je naizgled ne moguće sakriti se. Nadalje, ako se borite protiv bossa i stanete ispred nekog zida, boss uopće neće registrirati da postoji zid ili kad krene bacati kamenja, on će uporno bacati kamenja u taj zid iako vidi da stojite iza njega. Ovo je, dakako, bio dosadan i mukotrpan posao jer je boss imao jako puno energije i na kraju ste morali samo koristiti mač kako bi ga pobijedili, a već je naučeno da je mač grozan za davanje štete u ovoj igri. Postoji mnogo načina kako da varate u igri, primjerice učinkovit izbor je uvijek bio pronaći mjesto gdje vas neprijatelji ne mogu pogoditi i poraziti ih strijelama ili magijom. Neprijatelji će trčati uokolo ne znajući što ih je snašlo. Što se tiče RPG elementa, imamo vrlo jednostavno stablo vještina sa temeljnim sposobnostima kao što su mogućnost da otključamo nove čarolije, jače udaramo s oružjem itd. Iskustvene bodove dobivate za apsolutno sve što napravite u igri.
Pošto je ovo demo verzija, sasvim je moguće da će developeri tu dosta toga mijenjati i da je ovo samo dio onoga što ćemo moći vidjeti u punoj verziji. Igru krase apsolutno predivna grafika, animacije i zanimljive zagonetke, ali ipak bi se trebalo poraditi na nekim drugim elementima, pogotovo na samom sistemu borbe. Dok narativ u nekim dijelovima može biti suvišan pa čak i dosadan s vremena na vrijeme, borba je najveća prepreka za užitak igranja i samo iskustvo. Vjerujem da će Testament dobiti određenu popularnost jer spaja toliko žanrova, a dosta podsjeća na igre kao što su Skyrim i Elder Scrolls.