Ubisoft je objavio kvartalne financijske rezultate koji obuhvaćaju drugi kvartal i prvu polovicu fiskalne 2017. godine, zaključno s 30. rujnom.
Kao što se moglo i prepostaviti, PS4 verzije Ubisoftovih igara donijele su najviše zarade, a potom slijede one za Xbox One i PC.
Naime, tijekom drugog kvartala fiskalne 2017. godine, čak 38% od ukupnog broja prodanih igara čine PS4 igre, što je 11% više u odnosu na isti period prošle godine. Na drugom mjestu nalaze se Xbox One verzije Ubisoftovih igara (24%), koje su tijekom drugog kvartala uspjele prestići one za PC (19%), a koje su obe u padu u odnosu na prošlogodišnje prodajne rezultate za isti period. Na Xbox 360, PS3, Wii i Wii U otpada 6% (prošle godine, tu kategoriju činilo je čak 22% prodanih naslova), a tu su i ostali (mobilni isl.) koji čine ostatak od 13% (također u padu u odnosu na prošlu godinu, kada se radilo o 22%).
Kada se radi o polugodišnjim rezultatima, tu PS4 također prednjači s 34% (skok u odnosu na isti period prošle godine, kada je ta cifra iznosila 27%), a slijede ga Xbox One s 23% (porast u odnosu na prošlogodišnjih 12%), PC s 22% (porast u odnosu na prošlogodišnjih 20%), dok su u značajnom padu verzije Ubisoftovih igara za PS3, Xbox 360, Wii i Wii U s 7% (prošle godine, radilo se o cifri koja je predstavljala čak 23% ukupnog broja prodanih igara) i ostale, na koje trenutno otpada 14% ukupnog broja prodanih naslova (za isti period prošle godine ta cifra je bila nešto veća, 18%).
Ubisoft je također objavio i prodajne rezultate po regijama – za drugi kvartal aktualne fiskalne godine, Sjeverna Amerika vodi s 48% (blagi porast u odnosu na 45% prošle godine), potom slijedi Europa s 39% (pad u odnosu na isti kvartal prošle godine, kada se radilo o cifri od 45%), dok na ostatak svijeta otpada svega 13%. Slična je situacija i s polugodišnjim rezultatima – Sjeverna Amerika prednjači s 51% prodaje (porast u odnosu na prošlogodišnjih 44%), potom slijedi Europa s 35% prodaje (pad u odnosu na 45% tijekom istog perioda prošle godine), dok na ostatak svijeta otpada 14% (porast za 3% u odnosu na isti period prošle godine).
Kada je u pitanju zarada općenito, Ubisoft je tijekom prve polovice fiskalne 2017. godine akumulirao profit od 281,4 milijuna eura, što je 35,7% više u odnosu na 207,3 milijuna eura, koliko je iznosio Ubisoftov profit za isti period prošle godine.
Prodaja Ubisoftovih igara tijekom drugog kvartala aktualne fiskalne godine također je u značajnom porastu – Ubisoft je tijekom navedenog perioda ostvario profit od 142,2 milijuna eura, što je za 28,5% više u usporedbi s 110,7 milijuna eura, koliko je zarada za isti period prošle godine iznosila.
Guillemot je ovu priliku iskoristio i da se pohvali zaista impresivnim rezultatima koje su postigle igre The Crew, The Division i Rainbow Six Siege, potvrdivši da svaka od njih trenutno ima preko 10 milijuna registriranih igrača.
Također, otkrio je i Ubisoftove planove za treći kvartal aktualne fiskalne godine, u kojem se očekuje izlazak nekolicine naslova i ekspanzija:
- Watch_Dogs 2 (PS4, Xbox One PC)
- Assassin’s Creed: The Ezio Collection (PS4, Xbox One)
- Steep (PS4, Xbox One, PC)
- Just Dance 2017 (PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One, PC, Wii, Wii U)
- Eagle Flight (Oculus Rift PC, PS4 PlayStation VR, HTC Vive PC)
- Tom Clancy’s The Division: Survival, Tom Clancy’s Rainbow Six Siege: Operation Red Crow i The Crew: Calling All Units ekspanzije (PS4, Xbox One, PC).
Ubisoft za treći kvartal 2017. godine predviđa zaradu od oko 650 milijuna eura, dok je očekivana zarada za kompletnu fiskalnu 2017. godinu, koja završava 31. ožujka 2017. godine, oko 1,67 milijardi eura.
U svakom slučaju, Ubisoft nastavlja s veoma dobrim poslovnim planom, a nadamo se i s izdavanjem dovoljno dobrih igara, što će mu svakako dodatno pomoći u borbi s uvijek opasnim i veoma nasrtljivim Vivendijem, koji ne odustaje od svojim akvizicijskih namjera.
Leave a Comment