INFO BOX
- DEVELOPER: MercurySteam
- PUBLISHER: PS4, Xbox One, PC
- ŽANR: Third Person Shooter
- DATUM IZLASKA: 30. studenog 2017.
- PLATFORMA NA KOJOJ JE IGRA TESTIRANA: PS4
Raiders of the Broken Planet smo već odradili u jednoj recenziji, pregledavši strukturu igre i prve dvije kampanje. Odnosno prvu besplatnu kampanju od dvije misije (ujedno i prolog) i drugu kampanju naziva Alien Myths. Upoznali smo se s radnjom i akterima, dizajnom i mehanikom igre i sada nastavljamo pokrivati pustolovine Raidersa u nadolazećim kampanjama, od kojih nam je sljedeća na raspolaganju – predstavljamo Wardog Fury.
O konceptu, strukturi, mehanici i gameplayu igre već sam pisao u prethodnom osvrtu. Stoga neću previše trošiti vremena zadržavajući se ponovno na opisivanju istih. Značajnijih promjena na sustav nije došlo. Wardog Fury donosi nove četiri misije i nove karaktere koji se otključavaju progresom kroz misije. Jedan je besplatan, a za druge ćete se vraški morati potruditi da ih kupite. Novina je treća „valuta“ koju možete osvojiti igrajući kooperativno online. To je „pozivnica“ koju možete uputiti prijatelju, čak ako nema kupljenju kampanju. On će uskočiti u vašu igru i pomoći vam da savladate misije.
Što i nije loša ideja s obzirom koliko je potrebno da se pronađu igrači. U prosjeku mi je bilo potrebno oko petnaestak minuta da me spoji s još trojicom igrača. I to samo kad bi uspjelo, jer inače je znao pretraživač stajati i do pola sata dok ga ne bi osvježio. Jako slaba posjećenost igri stvara frustrirajuće iskustvo, jer igranje solo nije najbolji način da se osjeti igrivost. Ne samo da je dodatno frustrirajuće igranje, već i nedostaju nagrade, točnije grind opcije za kupovanje.
Šteta. Jer igra ima zabavan gameplay, iako ne mogu preći preko naporne mehanike melee borbe. Grapple koji vas instantno likvidira otežava uživanje u ionako već kaotičnom okruženju borbe. Dok ste fokusirani na obavljanje zadatka, ispucavanje municije po preprekama, jedan elitni protivnik vam priđe iza leđa i gotovo. Nekad se tako dogodi nekoliko puta na skučeno dizajniranoj mapi…Nije zabavno, niti malo. Ideja „škare-kamen-papir“ melee borbe s motivom skupljanja municije, ne izražava nikakvu napetost situacije i dodatni angažman igrača, već je poprilično naporan i odbojan. I u ovoj kampanji to dolazi do izražaja, gdje mi nije u prethodnoj, u mnogome zbog skučenijih prostora u dizajnu levela.
Stari problemi su i dalje prisutni oko mikrotransakcija. Prevelike cijene likova prisiljavaju vas na grind kroz online igranje, isto ono koje jedva pronalazi igrače. Također, ukoliko i uspijete pronaći suigrače, i uspijete savladati misiju (što i nije toliko lako ako se u njoj nađe dobar Antagonist), način nagrađivanja u kojem birate između ponuđenih bodova (gold, faction, exp) vam daje resurse kroz sito, barem je takav dojam kad imate u vidu da jedan junak može koštati i 60 000 golda. Također, ako imate dovoljno sreće i ponudi vam se oružje kao nagrada, možete se samo nadati kako ga neće netko od drugih igrača pikirati. Podjela nagrada je loša motivacija da se igrači upuštaju u kooperativno igranje s nepoznatim ljudima, iako je i taj prostor jako skučen. Jedno rješenje koje se nudi jest otvaranje novčanika, drugo je da se okružite s prijateljima i dogovarate oko podjele plijena. Prilično negativan način s kojim se traži igrače da sudjeluju u iskustvu Raidersa.
Šarm igre i dalje postoji. Ne može se reći kako Mercury Steam ne održava igru, ne posvećuje se apdejtanju i balansiranju, kao i oživljavanju Broken Planeta kroz male stripove, trailere, teaser postere za kampanje i karaktere. Tim više mi je žao što igra nije šire prepoznata. Ne samo kako bi dobili na većoj populaciji servera i kratkom pretraživanju mečeva, već i stvaranju jače zajednice čije bi povratne informacije osnažile ili dovele u pitanje pojedine odluke developera, poput cijena skinova i karaktera. Na ovaj način, netko tko se tek upušta u igru samo će mahnuti rukom i otpustiti želju da joj se vrati, jer je još jedna grind/mikrotransakcijska igra sa solidnim gameplayom. A vidimo kako se sve više napuštaju takvi naslovi sa slabom posjećenošću.
Wardog Fury je sadržajno solidan DLC/kampanja. U prvoj sam recenziji iznio kako je nedostatak sadržaja problem i iako će ga kampanje unadopunjavati, još uvijek ne vidim epizodalnu politiku pozitivnim smjerom ovog naslova. Wardog Fury organski produžuje naraciju, radnju i dizajn igre, ali ujedno ispašta zbog starih problema oko kojih će se MercurySteam pozabaviti kako bi zadržali interes postojećih igrača i privukli nove.
Leave a Comment