Iako neke konkretnije informacije o Ubisoftovoj mačevalačkoj akciji For Honor baš i nisu dostupne, to ne znači da Ubisoft ne radi na igri punom parom. Naprotiv, kako stvari stoje, Ubisoftovci su prilično zaposleni kada je u pitanju razvoj spomenute igre, a jedan od dokaza za to stigao nam je s malim kašnjenjem.
Naime, na nedavno završenom GDC-u, Ubisoft je iza zatvorenih vrata nakratko prikazao jedan od alata kojima se služi prilikom razvoja igre For Honor. U pitanju je posebna Motion Matching tehnologija za animaciju koju je tijekom GDC-a Ubisoft Montrealov Simon Clavet detaljnije predstavio odabranoj skupini novinara. Tom prilikom otkriveno je da je cilj razvojnog tima da pomoću navedene animacijske tehnologije stvori sinergiju između iznimno preciznog gameplaya i što autentičnije animacije koja će krasiti sve likove koji se nalaze na bojnom polju.
Iako još uvijek ne raspolažemo demonstracijskim videom, donosimo vam ispod set screenova koji demonstiriraju o čemu se radi.
For Honor će se pojaviti na PS4, Xbox One i PC platformama, no još uvijek nije poznato kada – pojedini izvori tvrde da će igra u prodaju stići već ove godine, no nekako smo skloniji mišljenju da ćemo je zaigrati tek iduće godine. Više o igri doznat ćemo na nadolazećem E3 sajmu.
Leave a Comment