Iako je od izlaska igre Gears of War: Judgment već prošlo nekoliko godina, tek sada doznajemo neke informacije vezane za troškove njenog razvoja i sveukupne zarade.
Naime, šef Epic Gamesa Tim Sweeney u intervjuu za Glixel otkrio je kako je je Gears of War: Judgment, očekivano, imao najveći budžet od svih last-gen igara. Sweeney je otkrio kako je u razvoj posljednje Gears of War na prošloj generaciji i ujedno prequela cijelom serijalu uloženo 60 milijuna dolara te da je igra u konačnici Epic Gamesu i Microsoftu priskrbjela 100 milijuna dolara čiste zarade, što je ipak manje u odnosu na profit od prodaje originalne Gears of War igre, koja je također zaradila oko 100 milijuna, ali čiji je razvoj koštao čak pet puta manje ili da
budemo precizni, 12 milijuna dolara.
Sweeney se tokom intervjua osvrnuo i na ostale Gears of War igre, pa je tako otkrio kako je razvoj Gears of War 2 i Gears of War 3 igara koštao između 48 i 60 milijuna dolara, ne preciziravši ovom prilikom koliko su spomenute igre u konačnici i zaradile.
Sweeney se ovom prilikom dotaknuo i teme zvane Gears of War 4, Microsoftovog hita koji je nedavno stigao na Xbox One i PC. On je otkrio kako je Epic počeo sam razvijati Gears of War 4 te da je glavni razlog zašto je franšiza prodana Microsoftu upravo ležao u prenapuhanim ciframa troškova razvoja igre namijenjene novoj generaciji, koji je prema njegovim riječima zaisgurno premašio 100 milijuna dolara.
Naravno, Microsoft si može priuštiti da ne brine oko toga hoće li mu novi Gearsi vratiti uloženi novac, već mu je važnije da ovu veliku franšizu zadrži pod svojim okriljem, a s obzirom na popularnost serijala, sigurni smo kako se Coalition i Microsoft neće dugo zadržati na aktualnim Gearsima te da je novi nastavak već u razvoju.
Leave a Comment