Troškovi razvoja i produkcije AAA video igara već odavno su se izjednačili s troškovima snimanja visokobudžetnih hollywoodskih blockbustera. U to smo se dosad uvjerili bezbroj puta, a najnoviji primjer jednog takvog, prilično skupog projekta, odnosi se Shadow Of The Tomb Raider, čija bi produkcija Square Enix trebala koštati preko 135 milijuna dolara.
“Razvoj i produkcija Shadow Of The Tomb Raidera i sličnih AAA single player igara u prosjeku košta između 75 i 100 milijuna dolara, dok na promociju istih i marketing otpada još dodatnih 35 milijuna dolara”, otkrio je za GamesIndustry šef Shadow Of The Tomb Raider projekta David Anfossi. To znači da Square Enix i Eidos Montreal moraju isporučiti oko 2,5 milijuna primjeraka kako bi pokrili trošak od 135 milijuna, no budući da se igra često prodaje i ispod navedene cijene, potrebni broj prodanih primjeraka vrlo lako se može popeti i do tri milijuna.
Shadow Of The Tomb Raider u prodaju stiže 14. rujna, a moći ćemo ga zaigrati na PS4, Xbox One i PC platformama.
Leave a Comment