Wii U je Nintendov prvi pokušaj u HD eri video igara i to je primjetljivo po vremenu razvoja najavljenih naslova. Shigeru Miyamoto je objasnio da se Nintendovi razvojni timovi nastoje prilagoditi HD eri, a to je rezultiralo brojnim odgađanjima igara u razvoju. Unatoč tome, Miyamoto je potvrdio da su takvi problemi za kompaniju gotovo nestali.
Miyamoto je izjavio da kada je riječ o razvoju softvera, Wii U sa HD grafikom zahtjeva oko dvostruko više ljudi nego prije. Premda su podcijenili posljedice toga što je onda dovelo do većeg vremena koje je potrebno za razvoj softvera, pokušavaju napraviti nešto što će olakšati jednostavniji pristup razvoju, a zove se “Nintendo Web Framework”.
Zanimljivo je vidjeti da slavni dizajner kao Miyamoto priznaje da kompanija u kojoj radi ima teškoće sa prijelazom na HD, što je očito svima koji prate Nintendove razvojne cikluse. Nadamo se da će Nintendo ubuduće bolje planirati kako bi se budući naslovi za Wii U pojavljivali u redovnim razmacima.
Leave a Comment