U intervjuu za časopis Play, Hideaki Itsuno, redatelj igre Dragon’s Dogma 2, raspravljao je o originalnoj RPG igri i nadolazećem nastavku. Itsuno je otkrio kako je njegov tim često organizirao višednevne radne sesije kako bi generirali nove ideje za nastavak. Zanimljivo je da su najinovativnije ideje obično nastajale tijekom kasnih noćnih radnih sati, dok su neke od tih ideja bile prilično hrabre.
The Games Of 2024 issue is here – PLAY #35 is out now online and in stores! And with a gorgeous Like A Dragon: Infinite Wealth cover! Take a peek at what's inside below.
Sub: https://t.co/6BrGVKJm8n
Buy: https://t.co/d2rC0SbgNJ pic.twitter.com/utQKnZxm7x— PLAY Magazine (@PLAYgamingmag) December 12, 2023
Itsuno je istaknuo kako je s razvojem nastavka Dragon’s Dogme želio odmah započeti nakon izlaska prvog dijela. U intervjuu se ispričao fanovima koji su dugo čekali na nastavak: “Duboko sam zahvalan svim obožavateljima koji su tijekom godina cijenili i podržavali našu igru. Njihova podrška, bilo da dolazi iz Capcoma ili izvan njega, bila je ključna za napredovanje ovog projekta.”
Razvoj Dragon’s Dogme 2 bio je i još uvijek je izazovan, s ciljem da se proširi i obogati iskustvo iz prvog dijela. Za ovaj ambiciozni poduhvat bilo je potrebno gotovo 13 godina rada. Međutim, krajnji proizvod odražava strast i predanost tima, dokazujući da su uspjeli ostvariti svoju viziju i pružiti igračima bogato iskustvo.
Dragon’s Dogma 2 donosi brojne poboljšanja u odnosu na original, no mnogi se nadaju da će tim ispraviti i neke nedostatke, poput pretrpanog sustava inventara.
Dragon’s Dogma 2 izlazi 22. ožujka ove godine, a bit će dostzpna za PlayStation 5, Xbox Series X/S i PC.