Nekoć davno Capcom je odlučio preseliti Resident Evil serijal na GameCube konzolu. Uz Resident Evil Zero i Resident Evil 4, u planu su imali izdati remakeove prva tri dijela i Code: Veronice. Unaprijeđena prva igra demonstrirala je pravu snagu male ljubičaste kockice, te su mnogi igrači s nestrpljenjem čekali izlazak ostalih igara. Nažalost, kao što to obično biva, stvarnost se pokazala surovom – potaknuti ograničenim vremenom, dodatnim troškovima razvoja i lošijom prodajom remakea i nule, čelni ljudi Capcoma odlučili su otkazati izradu preostalih unaprijeđenih igara, i kao zamjenu u 2003. godini igračima su ponudili obične portove.
Uskoro su uslijedile brojne promjene. Originalna verzija Resident Evila 4 izvedena u maniri starijih nastavaka je odbačena, a umjesto toga poznatog gameplaya serijal je prešao u akcijske horror vode. Više ništa nije bilo kao prije, unatoč radikalnoj promjeni, nove generacije igrača su zavoljele novi smjer, a stari igrači su sa svakim novim nastavkom kukali kako im je dosta. Njihova želja je sasvim jednostavna – povratak korijenima.
U posljednje vrijeme se čini kako je Capcom izgubio kompas, i jednostavno ne znaju kojim smjerom će serijal krenuti. Glasine o rebootu, sedmom dijelu ili remakeu dvojke su najčešće, a pravu istinu ćemo najranije saznati tijekom ovogodišnjeg E3 sajma. Remake dvojke, koja je po mnogima najbolja igra iz serijala oduvijek je bila želja fanova. Capcom je spreman obraditi igru, ali samo u slučaju da postoji dovoljan broj igrača koji bi bili spremni kupiti gotov proizvod. Srećom, na ovom svijetu postoje brojni talentirani pojedinci koji su spremni ostvariti ono što se na prvu ruku čini nemogućim.
Talentirani programer Rod Lima stvorio je koncept Resident Evil 2 Remakea. Na svome YouTube kanalu objavio je dva impresivna videa. Zanimljiv je način na koji je stvoren ovaj prototip – Lima je okolinu i likove preuzeo iz Darkside Chronicles Wii on-rails shootera, a zatim je poboljšao animacije i kretanje, ubacio inventory HUD i predmete.
Rekreirani Racoon City i policijska postaja izgledaju stvarno lijepo, a i gameplay mehanika je prilično funkcionalna. Kako bi iskustvo bilo vjernije originalu, u prototip su ubačene originalne cut scene i zvučni efekti. Lima za sada ne planira konvertirati cijelu igru, ovim projektom bavi se u slobodno vrijeme, htio je vidjeti da li cijela stvar funkcionira u praksi. Vidjevši rezultat svoga rada, ostao je zapanjen te je odlučio objaviti gameplay videe. Nadamo se kako će njegov rad potaknuti Capcom na izradu pravoga remakea.
Leave a Comment