Prije nego što je Capcom tijekom Sonyjeve E3 pressice službeno predstavio Resident Evil 2 remake, dobar dio glasina koji je kružio gaming scenom govorio je kako je igra trebala imati izvođenje iz prvog lica po uzoru na veoma dobri Resident Evil 7: Biohazard. Na kraju su te glasine opovrgnute, budući da će igra imati hibridnu “over the shoulder” perspektivu iz trećeg lica, najsličniju onoj iz Resident Evila 4, međutim odluku za takvo izvođenje Capcom nije donio olako.
Naime, iz Capcoma su nedavno priznali kako su tijekom razvoja Resident Evila 2 dosta eksperimentirali s kamerama i izvođenjem igre te da je first person view, s obzirom na uspjeh Resident Evil 7: Biohazarda, bio u opticaju kao jedan od najizglednijih rješenja, ali je ipak, zbog određenih problema s kontrolama i kamerom ipak odlučeno za perpektivu trećeg lica.
Prema riječima Capcomovog direktora marketinga Antoinea Molanta, upravo je odluka o perspektivi izvođenja igre ujedno bila i najveći problem prilikom razvoja igre, ali su atmosfera i nostalgija koje prate originalno izdanje ipak prevagnuli da se Capcom odluči na over the shoulder prikaz.
Resident Evil 2 je trenutno u razvoju za PS4, Xbox One i PC, a u prodaji bi se trebao pojaviti 25. siječnja iduće godine.
Leave a Comment