Kako bi što bolje promovirao dolazak PS Vite na europsko i sjevernoameričko tržište, Sony je odlučio investirati vrtoglavih 50 milijuna dolara u marketinšku kampanju. Tih 50 milijuna dolara bit će raspodjeljeno na TV reklame, billboarde, razna partnerstva, digitalne bannere na poznatim web stranicama (Yahoo, ESPN, CNN i Youtube) i na mnoge druge promocije sa sloganom “Never stop playing”.
Sonyjev John Koller je za New York Times izjavio da će se reklame emitirati za vrijeme poznatih TV emisija, poput The Simpsonsa ili South Parka, kao i za vrijeme NBA i NCAA utakmica, a svha ovih reklama je da privuku core gamere koji već imaju PS3, a željeli bi se igrati u pokretu.
Predsjednik Sony Worldwide Studiosa Shuhei Yoshida je također dodao kako je u produkciji preko 100 PS Vita naslova te kako će na launch day biti dostupno 5 do 6 naslova, s tim da Sony ima u planu izdavati dvije ili tri igre mjesečno. Cijene igara će se kretati od 9,99$ do 49,99$.
PS Vita će u Sjevernoj Americi i Europi biti dostupna od 22. veljače.
Leave a Comment