Returnal je bio jedna od najuspješnijih PS5 igara tijekom prve polovice godine. Međutim, u roku od dva mjeseca od njegovog izlaska, malo je ljudi imalo priliku vidjeti završne creditse ovog naslova. Da budemo precizniji, prema trofejnom sustavu, samo je petina igrača uspjela pobijediti finalnog bossa.
Kao što je spomenuto u odjeljku s trofejima, samo 21,4% igrača steklo je titulu Inner Darkness, nagradu koju igrač dobiva pobijedivši finalnog bossa. Imajte na umu da Returnal nije tako duga igra, ali njezina roguelike priroda znači da, kad izgubite život, vraćate se na početak avanture, nešto što zasigurno uzrokuje neku vrstu bijesa igračima koji nisu toliko navikli na ovaj žanr.
Međutim, to nije problem koji muči samo Returnal. Obično je postotak igrača koji završe igru mnogo manji u usporedbi s prodajom igre, a mjerni podaci poput onih koje pruža PlayStation trofejni sustav čine ovu usporedbu jasnom.