Kako znamo, novi SimCity će biti vrlo realističan. U tome će mu pripomoći novi GlassBox Engine. Mada ne zvuči jako zanimljivo, novi engine će igru podignuti na novu razinu, tj. ispuniti je životom, kako tvrde iz Electronic Artsaa. Kako to detaljno funkcionira možete pogledati u slijedećem videu:
Uz ovaj, objavljen je još jedan detaljniji video, u kojem je riječ o procesima u industriji i ekonomiji. Objašnjen je jedan dnevni ciklus, koji započinje buđenjem radnika i njihovim polaskom na posao. Kada u određenu industriju stigne dovoljno radnika počinje proces proizvodnje robe, potaknut raznim prirodnim resursima. Ta se roba kasnije dostavi do ekonomskog/poslovnog dijela grada gdje se troši.
To sve još detaljnije komentira Dan Moskowitz, jedan od developera igre.
Čini se da je veliki SimCity 4 iz 2003. godine našao dostojnog nasljednika. Razigran, prepun detalja i opcija, novi SimCity se prezentira u zasad najboljem svijetlu. No ostaje pitanje, hoće li se igra sama ugušiti u silnim detaljima i udaljit od prvobitnog principa igre? U četvrtom dijelu stvari su bile dosta jednostavno postavljene. Kao gradonačelnik ste određivali mjesto gradnje, postavljali škole, bolnice i parkove, pravili mreže ulica i sve u svemu određivali prostorni plan i strukturu grada.
Hoće li se sve to uspješno očuvati i treba li? Ostaje da vidimo i poslušamo vas igrače u idućim tjednim i mjesecima dok se igra i dalje bude najavljivala.
Leave a Comment