Sony Computer Entertainment bi se u skorije vrijeme mogao ugledati na svog velikog rivala Microsoft, kada je u pitanju izdavanje ekskluzivnih naslova. Iako se svaki Sonyjev ekskluzivni naslov prodao u milijunskoj nakladi, Sony ni s jednom od tih igara nije napravio veliku pomutnju na top ljestvicama najprodavanijih igara, kao što je to Microsoft učinio u više navrata, najviše zahvaljujući moćnim blockbuster ekskluzivama poput igara iz Gears Of War ili Halo serijala. U intervjuu za Gameinformer, na pitanje zašto je Microsoft uspio samo s Gears Of War 3 nadmašiti ukupnu prodaju nekoliko snažnih PS3 ekskluziva u protekloj godini, predsjednik Sony Worldwide Studiosa, Shuhei Yoshida je kao razlog naveo da je izdavanje više PS3 naslova raspodjelilo sredstva predviđena za marketing i promociju za svaku od igara, umjesto da su ta sredstva uložena u promociju samo jedne od tih igara. Na pitanje da li bi u budućnosti za Sony možda bilo pametnije izdavati manji broj igara, on se s time složio uz konstataciju kako ne bi bila loša ideja proizvesti manje igara te ih bolje promovirati zahvaljujući sredstvima koja se ne bi morala dijeliti na marketing većeg broja projekata.
S PS4 koji bi u sljedeće dvije godine trebao ugledati svjetlost dana, bit će zanimljivo vidjeti za kakvu će se taktiku Sony odlučiti kada je u pitanju PS3. Hoće li i dalje izdavati više odličnih naslova, koji se neće prodati u onim brojkama koje Sony priželjkuje ili će izdati dvije, tri igre i na njihovu promociju potrošiti ogromna sredstva, saznat ćemo uskoro.
Leave a Comment