Od osnivanja u kolovozu 2006. godine nezavisni studio Platinum Games kompletirao je razvoj šest igara: MadWorld, Infinite Space, Bayonetta, Vanquish, Anarchy Reigns i Metal Gear Rising: Revengeance. Usprkos generalno pozitivnim kritikama koje su dotični naslovi dobili, komercijalno najuspješnija igra iz grupe – Bayonetta – ostvarila je prodaju od oko 1.3 milijuna primjeraka.
Mnogi smatraju da igra postiže status blockbustera ako dođe do 5 milijuna prodanih primjeraka. Tatsuya Minami, predsjednik Platinum Gamesa, bio je upitan kako bi valorizirao kompanijin učinak kroz zadnjih pet godina. Što se tiče samog rada, dao bi visoku ocjenu komentirajući kako je studio “ispunio svoju zadaću i napravio vrlo dobar posao isporučivši visoko kvalitetne naslove”. S obzirom na poslovnu stranu, izrazio je nezadovoljstvo. Igre se nisu prodale onoliko koliko su željeli.
Minami je izjavio da studio nastoji poboljšati učinak. Pokušat će proširiti vidike i više se fokusirati na igrače diljem svijeta. Ukoliko žele ostvariti pravi globalni uspjeh, jednostavno moraju prodati više igara. Komentirajući spomenuti komercijalni rezultat Bayonette koju je objavila Sega, izjavio je kako si se nadali da će igra ostvariti nešto bolji rezultat, no nije samo u igri stvar. Prilikom izlaska i druge stvari su bile u pitanju poput načina marketinga i sl. Od Metal Gear Rising: Revengeancea očekuju da postigne bolji uspjeh, no igra je tek nedavno objavljena, pa na konačni rezultat treba još pričekati.
Nadodao je da ako se gleda na igre kreirane u određenim zapadnjačkim studijima, što se tiče prodaje, prilično su ispred Platinuma, pa u studiju neće biti zadovoljni sve dok ne budu na toj razini.
Minami je objasnio da će kompanija nastaviti balansirati između third-party i first-party partnerstva što znači da će i dalje biti određenih ekskluzivnih naslova. Kao dio suradnje sa Nintendom, trenutno su u razvoju The Wonderful 101 i Bayonetta 2 za Wii U. Platinum je i na Sonyjevoj listi partnera za razvoj igara budući da će kroz suradnju sa third-party izdavačima raditi na multiplatformskim naslovima, dakle i za PlayStation 4.
Leave a Comment