Katsuhiro Harada, direktor Tekken brenda u Bandai Namcou, izjavio je da su rastući troškovi razvoja zahtijevali uključivanje mikrotransakcija u najnovije ostvarenje. Tvrdi da su troškovi izrade igara danas deset puta veće nego tijekom 1990-ih.
Harada je odgovorio korisniku na društvenim mrežama koji je izrazio nezadovoljstvo zbog uključivanja plaćenih kostima: “U prošlosti nije bilo toliko specifikacija i nije bilo online funkcije. Osim toga, nismo imali tako visoku razlučivost i kvalitetnu grafiku. Sada, mnogo ljudi želi da igra ostane funkcionalna i da bude podržana tijekom dugog vremenskog razdoblja. Iz tog razloga, stalna ažuriranja igre koštaju”, objasnio je.
Također je naveo promjenjivu ekonomiju kao razlog zbog kojeg Tekken 8 uključuje mikrotransakcije kao odgovor na želje obožavatelja: “Ako jednostavno ne poduzmemo ništa, igra će jednostavno prestati raditi za nekoliko mjeseci… Fanovi kao da žele da zaustavimo gospodarsku aktivnost i prestanemo ažurirati i podržavati igru.”
Osim toga, rekao je da da su trenutni troškovi razvoja “više nego dvostruko ili gotovo trostruko veći od troškova razvoja Tekkena 7″. Prošli tjedan, Bandai Namco je otkrio svoj roadmap za Tekken 8 nakon izlaska, koji pokazuje da ima za cilj dodati trgovinu unutar igre kako bi igrači mogli kupiti kozmetiku i stare kostime likova za stvarni novac.
Bandai Namco je nedavno također potvrdio kako je Tekken 8 već prodan u preko dva milijuna primjeraka, nadmašivši i njihova očekivanja, a više o ovoj igri možete saznati u našoj GG recenziji.