CEO Digital Extremesa Steve Sinclair, poznat po radu na igrama kao što su Halo i Warframe, brani igre s live-service modelom, tvrdeći da takvi naslovi mogu biti bolji od singleplayer igara. Sinclair je u svome izlaganju naglasio da izdavači trebaju imati više povjerenja u svoje igre.
Live-service igre i dalje su izuzetno popularne, jer zauzimaju preko 73% vremena provedenog u igranju prošle godine. Ipak, izdavači često napuštaju ove igre prerano ako imaju loš početak, strahujući od visokih operativnih troškova.
Sinclair je istaknuo da mnoge igre, poput primjerice Battlefielda 2042, mogu s vremenom uspjeti i postati popularne. Međutim, početne poteškoće mogu zastrašiti izdavače, što dovodi do toga da izdavači prerano odustaju. Unatoč rizicima, ovaj žanr nastavlja privlačiti developere. Izvještaji pokazuju da 95% developera eksperimentira s ovakvim igrama, što ukazuje na snažan interes industrije.