Bonnie Ross, šefica developerske ekipe 343 Industries koja je preuzela Halo franšizu od Microsofta počela je nedavno detaljnije pričati o budućnosti Halo franšize. Potvrdila je kako će Halo Infinite biti prisutan na ovogodišnjem E3 sajmu, no najviše je u zadnjem intervjuu pričala o temi koja je puno šira i važnija od jednog gaming serijala.
Radi se, naravno, o položaju žena u gaming industriji, ali i šire. Iako će mnogi reći da su danas stvari vezane za položaj žena u gaming industriji bolje nego što su bile prije, to ujedno ne znači da su mnogi problemi i prepreke netragom nestale. U razgovoru za CBS, Ross je pričala prvenstveno o tome kako ona vidi to stanje danas i svoju ulogu u tom aspektu poslovanja.
”Kod dječaka i muškaraca, brojke se povećavaju. Sve ih više zanima računalna znanost. No, kod žena i djevojčica te brojke opadaju. U mnogim slučajevima čak ne postoji prilika za mene da zaposlim ženu za specifični posao jer kandidatkinja jednostavno nema.”, rekla je Ross, no ujedno napomenula da to ne znači da nema prilika za žene u gaming industriji. Navela je kako tech industrija ima jako visoka potraživanja baš za žene: ”Tim ženama su otvorena sva vrata, prvenstveno jer ih svih žele. No, toliko ih je malo, a nevjerojatno su talentirane. Samo što ih nema dovoljno.”
Ross smatra da je potrebno hrabriti i poticati žene i djevojke da se bave tehnološkom industrijom i računalnim znanostima, pogotovo u aspektu razvoja računalne znanosti. Slavni ”Girl Who Game” program konstantno pokazuje kako postoje načini da se ostvare mnogi snovi. Ross je nadodala: ”istraživanje koje je obavio Microsoft navodi da je 91% ispitanih djevojčica smatralo za sebe da su kreativne identificiraju se sa kreativnim ljudima. No, kad bi ih upitali o računalnoj znanosti, one ne vide taj aspekt kao nešto što je kreativno. Stoga mislim da bi trebali spojiti točkice i osvijestiti tu predrasudu. Jer, to je nevjerojatno kreativno polje, za koje ne radimo dovoljno da pokažemo to ljudima.”
Kako će točno 343 Industries, Microsoft i drugi pokrenuti ljude da vide kreativnost u nekim područjima kojima se oni bave, ostaje tek da vidimo tijekom ove godine. No, novi Halo bi svakako mogao imati malo ulogu i u tome.
Leave a Comment