Kada su From Software i Activision tijekom Microsoftove E3 pressice najavili svoj novi projekt Sekiro: Shadows Die Twice, mnogi su ga odmah svrstali u kategoriju bližu igrama kao što su Tenchu i NiOh, uspoređujući ga tijekom E3 sajma češće s PS4 ekskluzivom Ghost of Tsushima nego sa Dark Souls ili Bloodborne igrama.
Veći dio gaming javnost bio je skloniji mišljenju kako bi Sekiro: Shadows Die Twice zapravo mogao biti klasična akcijska avantura koja neće imati onaj štimung i težinu “Soulsborne” igara, no odgovor na takvo što stigao nam je direktno od redatelja igre, Hidetake Miyazakija, koji je otkrio kako će Shadows Die Twice biti još izazovniji od spomenutih From Softwareovih hitova.
Miyazaki je otkrio kako će Sekiro: Shadows Die Twice biti njihova dosad najteža igra te da će prilično podijeliti igrače, naglasivši kako će u igri svakako više uživati oni koji vole jako puno takticirati i “proučavati” protivnike i njihove slabe točke kako bi ih mogli na kraju i savladati.
Miyazaki je još dodao kako će igra imati znatno više nelinearnih elemenata koji će igračima dati još više slobode, kako pri istraživanju lokacija tako i pri borbi s protivnicima, zbog čega će svaki napredak kroz igru za igrače predstavljati još veću satisfakciju.
Sekiro: Shadows Die Twice je trenutno u razvoju za PS4, Xbox One i PC, a u prodaji bismo ga trebali vidjeti početkom iduće godine.
Leave a Comment