Nova Sonyjeva konzola ne nalazi se zasad u previše povoljnoj situaciji. Govoreći iz vlastitog iskustva sa objavljivanjem 3DS-a, legendarni Nintendov dizajner igara Shigeru Miyamoto vjeruje kako zna u čemu je problem. U nedavnom intervjuu za Edge, naglasio je da je PSVita nesumnjivo tehnološki moćna konzola i mnogo toga se s njom može činiti. No, jednostavno ne vidi tu kombinaciju softvera i hardvera koja čini proizvod doista jakim. Iako je konzola imala jako dobre početne rezultate prodaje, s vremenom je potražnja počela opadati, posebice u Japanu. Wii, koji se suočava s vlastitim padom potražnje, i dalje se više prodaje od PSVite, a čak je i PSP prodavaniji na tjednoj bazi. S druge strane, 3DS je nakon smanjenja cijene u kolovozu, zasjeo na prvo mjesto prodaje u Japanu.
Postavlja se pitanje: otkud spor početak, a kasnije uzlet u prodaji? Po Miyamotu, sve se svodi na ponudu softvera. Kada je 3DS krenuo u prodaju nije bilo naslova kao što su Super Mario 3D Land, Mario Kart 7 i Kid Icarus: Uprising. Iako su nastojali da svi ti naslovi budu dostupni prilikom izlaska konzole, u tome, nažalost, nisu uspjeli. U Nintendu su pretpostavljali da će 3DS privući kupce zbog svojih mogućnosti, no to je bilo pogrešno. Ključno je bilo što su trebali imati dobru ponuda jakog softvera, a toga bi i Sony trebao biti itekako svjestan.
Izvor: Edge Online
Leave a Comment