
Kada je Shuhei Yoshida 2019. godine napustio mjesto predsjednika SIE Worldwide Studiosa kako bi preuzeo vodstvo u odjelu za indie igre, nije to bila odluka koju je donio iz vlastitog nahođenja. Zapravo, Yoshidi su tada bile ponuđene samo dvije opcije – prihvatiti novu ulogu u svijetu indie igara ili napustiti PlayStation. U intervjuu za VentureBeat, Yoshida je otkrio da je, unatoč ograničenom izboru, bio oduševljen novim izazovom.
„Prelazak s velikih first party igara na indie scenu? Pa, nisam imao izbora“, rekao je Yoshida dodavši: „kada me Jim [Ryan] zamolio da preuzmem indie odjel, opcije su bile ili to prihvatiti ili napustiti tvrtku. Ali osjećao sam snažnu želju da se posvetim stanju PlayStationa i indie zajednice. Vjerovao sam da mogu učiniti nešto jedinstveno u tu svrhu.“
Yoshida je istaknuo da je prelazak s razvoja AAA igara na suradnju s indie developerima bio veći izazov za njega nego sam odlazak iz Sonyja nakon 31 godine rada. Srećom, indie zajednica ga je prihvatila kao osobu koja može doprinijeti njihovom rastu na PlayStation platformi.
„Postao sam savjetnik za neke od tih tvrtki“, rekao je Yoshida. „Nastavljam surađivati s indie izdavačima i developerima koje poštujem. Prelazak iz Sonyja u ulogu neovisnog savjetnika manja je promjena nego što je bio odlazak iz prvotvornih studija.“
Yoshida je naglasio da će i dalje podržavati indie razvojne timove, iako više nije dio PlayStationa. Posebno uživa u radu s mladim, talentiranim developerima koji svake godine iznenađuju svojim inovativnim idejama.
„Svake godine kada dođete na neki od ovih događaja, nekoliko nominiranih za igru godine su indie projekti“, rekao je Yoshida. „Oni donose nešto uzbudljivo u industriju. To je jako zabavno. Moj je san pomoći im u tome.“
Yoshidin put od first party AAA igara do indie svijeta nije bio samo profesionalni korak, već i osobna misija. Njegova strast prema kreativnosti i inovacijama vidljiva je u njegovoj predanosti mladim developerima koji, unatoč ograničenim resursima, stvaraju igre koje nadmašuju očekivanja.
„Indie developerima je potrebna podrška kako bi njihove ideje postale stvarnost“, dodao je Yoshida. „Moj je cilj biti dio te priče i pomoći im da ostvare svoje snove.“
Shuhei Yoshida ostaje ključna figura u gaming industriji, a njegova predanost indie zajednici pokazuje koliko je važno podržavati male, ali kreativne timove koji obogaćuju svijet videoigara. Njegova priča inspirativan je podsjetnik na to kako promjena, čak i kada nije potpuno dobrovoljna, može otvoriti vrata novim mogućnostima i ispunjenju.