Kompleksnost i dubina otkazanog i nikad prežaljenog Silent Hillsa iz dana u dan samo pokazuju da je Kojima i tada bio na pravom putu da napravi igru za pamćenje. Prošlo je pet godina od izlaska kratke demo verzije svojevrsnog reboota jednog od najboljih survival horror serijala, a oni sretnici koji demo nisu izbrisali s konzola i danas otkrivaju neke nove detalje, koji cijeloj priči oko igre daju dodatnu vrijednost. Da je Kojima imao doista ambiciozne planove za ovaj naslov, potvrdila je i scenaristica i producentica Alanah Pearce, otkrivši kako je igra navodno trebala da nas “proganja” i nakon što je ugasimo.
I heard that Silent Hills would require you to sign a waiver before playing because it would somehow interact with your real-world self, like by sending you emails or text messages as characters from the game even when you weren’t actively playing. https://t.co/aWezrmYA7v
— Alanah Pearce (@Charalanahzard) November 19, 2019
Silent Hills je trebao da se uvuče u svaku poru života gamera, čak i izvan video igre, a Kojima i Konami navodno su imali genijalnu ideju kako to da ostvare. Naime, prema Pearceovoj, igra je od igrača navodno tražila da popune određeni dokument prije igranja, kojim bi igrače uključila u pravo malo personalno ludilo, tako što bi na određene načine vršila interakciju s igračima. Igrači bi navodno dobivali emailove ili tekstualne poruke od likova iz igre, čak i kada ne igraju igru, a takvo što doista bi bilo prilično uznemirujuće.
Nakon jedne takve originalne ideje, ne možemo a da ne budemo još više razočarani Konamijevom odlukom da otkaže Silent Hills. Hoćemo li i kada ipak vidjeti povratak jednog od najboljih survival horror serijala, za sada možemo samo da nagađamo. Nažalost, iz Konamija baš i ne frcaju originalne ideje otkako je Kojima otišao.
Leave a Comment