Svi koji su igrali poneku od SimCity igara znaju da je težak zadatak držati političke ideologije i dogme izvan igrine mehanike koja se bazira na raznim geopolitikama, socijalnom usmjerenju i poreznom sustavu. Ipak, developer franšize Maxis namjerava učiniti upravo to u novom nastavku EA-ove dugotrajne simulacije city buildinga.
Kreativni direktor Ocean Quigley objasnio je da igrin kriterij uspjeha nije baziran na igračevom svjesnom odabiru ljevice ili desnice u donošenju odluka. Cilj je kreirati simulaciju sa dovoljno unutrašnjeg integriteta tako da igrač može donositi takve odluke i vidjeti što će se dogoditi, a i dobiti vjerodostojan ishod. Žele predstaviti realnost sa dovoljno točnosti gdje se mogu činiti razne stvari, ali da ne postoji točno određen način za postizanje ciljeva. Nije namjera stvoriti ideološki usmjereno iskustvo u kojem moraš biti “pobožan” i donositi samo “ispravne” odluke za pobjedu. Kada bi to bio slučaj, onda bi igra nalikovala na vježbu propagande, nasuprot pružanju raznih opcija u simulaciji. No, u određenim slučajevima morali su donijeti poneke odluke u uzročno-posljedičnim vezama. Npr. uzrok kriminala je u kombinaciji nezaposlenosti i slabog obrazovanja, a to je politička tvrdnja. No, to su napravili jer igrač može učiniti nešto u vezi toga, pa ima smisla. Izuzev toga, ne žele nametati svoju ideologiju u igru i prisiljavati igrače da vjeruju u ono što developeri žele da vjeruju. Namjera je pružiti prostor za istraživanje, a ne “propovijedati”.
Izlazak igre je predviđen za veljaču 2013. na PC-u.
Leave a Comment