Activision Blizzad je u svom financijskom izvješću za 2011. godinu naveo kako je Skylanders Spyro’s Adventure najprofitabilniji novi IP launch naslov u povijesti kompanije. U Sjevernoj Americi i Europi ova igra je, zajedno sa njenim dodacima i novim figuricama, sveukupno bila na osmom mjestu prodaje (iza komercijalnih titana kao što su FIFA 12, Call Of Duty: Modern Warfare 3, Batllefield 3..), a među igrama za djecu bila je uvjerljivo najprodavanija u 2011. godini.
Skylanders Spyro’s Adventure napravila je pravu pometnju među djecom, prezentirajući originalnu mehaniku igranja, koja je uključivala kombinaciju stvarnih i virtualnih predmeta i osigurala Activisionu profit od preko 200 miliuna dolara. Sjajni prodajni rezultati i opća prihvaćenost ove igre omogućila je i izradu njenog nastavka, koji će nam donijeti mnoštvo novih likova, a kruže glasine kako će se igra pojaviti i na mobilnim uređajima.
Leave a Comment