Tresla se brda, rodio se osvježeni spartanac? Pa, pregled kampanje ilitiga Campaign Overview trailer nam je pružio uvid u sve što nas očekuje (ili barem njegov veći dio) u ultraiščekivanom nastavku Master Chiefove sage.
Vizualno ne toliko različit od prošlog singleplayer trailera, Halo: Infinite se od dizajna, gameplaya, soundtracka čini kao pravi Halo u svakom smislu. Već spomenuti dizajn “svijeta” prikazuje Zeta Halo prsten u novom ruhu kao miks Forerunner arhitekture “posoljen” s UNSC i Covenant (The Banished) bazama. Punokrvni open-world s kojim je Halo koketirao u prošlosti i pravi sandbox okoliš su nešto u čemu je ovaj serijal briljirao u prošlosti. Ok, ok…očigledno je da su igru nakrcali detaljima i natrpali više stvari u svaku scenu u odnosu na prošli trailer, ali in general, nije toliko drastično “drugačiji”
Po viđenom iz ovog zadnjeg trailera, 343 Industries se vraća korijenima u pogledu settinga kao i samog općeg dojma, dok po pitanju gameplaya očigledno nemaju straha od inovacija poput već viđenog grappling hooka pa preko raznžihe high-tech điđe koje ćemo moći koristiti kroz kampanju.