Konačno je čekanju došao kraj. Nakon mnogih odgoda Sniper: Ghost Warrior 2 napokon je dobio konačan datum izlaska. City Interactive je objavio kako će se igra u prodaji pojaviti 12. ožujka 2013. godine. Prema prvotnome planu izlazak je bio predviđen 16. ožujka ali prošle 2012. godine. Nažalost, očigledno se iz nekih nepoznatih razloga razvoj zakomplicirao te su tijekom prošle godine uslijedili novi datumi izlaska i stalne odgode. S obzirom na to da je razvoj započeo u siječnju 2011. godine, nadamo se kako su developeri dobro iskoristili dodatno vrijeme za poboljšanje kvalitete te ispravljanje bugova.
Sniper: Ghost Warrior uspio je diljem svijeta ostvariti uspješnu prodaju od 3 milijuna + primjeraka. Ovaj nastavak će pokušati nadmašiti ovu brojku, a zanimljivo je što igru pokreće vizualno impresivan CryEngine 3. Ghost Warrior 2 će izaći za PC, Xbox 360 i PlayStation 3.
Ono što pažljivi čitatelji portala (gamer-hr) mogu primijetiti je nedostatak bilo kakvih informacija o Wii U i PS Vita verzijama. Jednostavno one kao da ne postoje. Pitate se što se je dogodilo s njima i da li su vaporware?
Wii U i PS Vita verzije nisu službeno najavljene, a jedini dokaz njihovog postojanja je objava ESRB ratinga. City Interactive za sada nije ništa objavio niti potvrdio, a ako dođe do izlaska ovih verzija to će se dogoditi negdje sredinom 2013. godine. S obzirom na to da je igra imala hrpu odgoda postoje velike šanse da su oba dvije verzije otkazane. PS Vita ima dosta slabiju tržišnu poziciju na Zapadu dok je Wii U nova konzola s malom korisničkom bazom i lošijim verzijama portova. Od Game Cubea su third party developeri ostvarivali slabu prodaju na Nintendo konzolama. Mnoštvo velikih developera odlučilo je ne izdati Wii U portove svojih AAA igara iz 2012. godine. Capcom je primjerice izjavio da je razlog za to prilično jednostavan – mnoge njihove igre su se započele raditi prije negoli je Wii U bio najavljen. Troškovi portanja također tu igraju ulogu, a i želja da na konzoli izdaju nove naslove.
Sniper: Ghost Warrior 2 Wii U verzija je ili otkazana ili City Interactive čeka prodajne rezultate, pa ako oni budu zadovoljavajući tada će Wii U port dobiti zeleno svjetlo odnosno službeno će najaviti igru. Alternativno objašnjenje je kako je dodatno vrijeme razvoja utrošeno na poliranje i kvalitetno portanje igre na ostale platforme. Dragi čitatelji na vama je da prosudite o čemu se ovdje radi.
Leave a Comment