Sony je danas objavio prezentaciju za svoju novu korporativnu strategiju koja je uključivala neke zanimljive informacije o gaming diviziji, točnije PlayStation brandu. Ono što je najvažnije, tvrtka stavlja igre na centralno mjesto njihove strategije rasta u iduće tri godine, zajedno sa glazbom, filmovima i uređajima. Tako planiraju postaviti ”generaciju profita i ulaganja u razvoj” što je centralna tema njihovog srednjem korporativnog plana koji bi se trebao protegnuti kroz 2015 sve do 2017.godine. Spomenuta područja će biti ona u koja će Sony ulagati najviše i puno više do sada kako bi u konačnici povećali svoj profit.
Također, Sony planira proširiti trenutačnu bazu korisnica njihovih konzola i korisnika PSN-a.
S druge strane, takozvani Imaging Products & Solutions ogranak kao i Video & Sound segmenti su klasificirani kao ”stabilni generatori profita”, dok su TV i mobilne komunikacije treća grupa koja je fokusirana na ”područja koja imaju promjenjivo upravljanje”. Cilj je da sve tri različite grupe rastu kako je prikazano na sljedećoj slici, zajedno sa PlayStationom koji bi donio dodatnu zaradu te u konačnici omogućio daljnja ulaganja.
Usto, objavljena je nova struktura uprave, sa Kazuom Hiraijem na čelu koji ih očito vodi u jednom novijem i ambicioznijem smjeru. Koliko će se sve to isplatiti ostaje da vidimo. Zasada se plan čini dosta smislen.
Leave a Comment