Odluka Sonyja da od azijskih PS Plus pretplatnika traži da nadoplate razliku koju su uštedjeli eventualnom kupovinom PS Plus pretplate na akciji prilikom nadogradnje na Extra ili Premium model ove usluge, poprilično je razbjesnila cijelu gaming scenu. Očekivano, forumi i društvene mreže su se usijale, a salve negativnih komentara bijesnih i razočaranih igrača i prijetnje bojkotiranjem cijele usluge natjerale su Sony da stane na loptu i ipak povuče svoju odluku, uz prilično komično i prozirno objašnjenje – u pitanju je bila greška. 🙂
Iz Sonyja su se oglasili putem službenog kanala za podršku, obrazloživši kako se radilo o “tehničkoj pogrešci” u sustavu te da nisu imali u planu tražiti od postojećih pretplatnika da nadoplate iznos koji su uštedjeli kupivši pretplate na popustu. Uz priopćenju stoji kako je navedena greška otklonjena te da će svi koji su već “nadomjestili razliku” dobiti povrat novca.
Due to a technical error, players in Asia who have previously purchased a PlayStation Plus membership at a discount have been incorrectly charged for their upgrade pricing. This error has been fixed and impacted players will receive a credit. We thank you for your patience.
— Ask PlayStation (@AskPlayStation) May 25, 2022
Naravno da nitko nije “popušio” priču o tehničkoj pogrešci, osobito nakon što je Sony prije samo nekoliko dana izdao službeno priopćenje u kojem je obrazložio zašto postojeći PS Plus pretplatnici koji su kupili pretplatu na akciji moraju doplatiti razliku.
Na sve navedeno možemo samo gledati kao sramotan i poražavajući potez para gladnog Sonyja. Također, možemo gledati i na pozitivnu stranu svega toga, jer igrači su svojom složnošću i pravovremenim reagiranjem uspjeli da stanu u kraj pohlepi još jednog giganta.