
Sony je napokon objasnio razlog prekida rada PlayStation Networka (PSN), koji je bio nedostupan gotovo 20 sati tijekom petka i subote. Kasno u subotu navečer, tvrtka je putem društvenih mreža izjavila da je prekid uzrokovan “operativnim problemom”. Iako nisu podijeljeni detalji o prirodi problema niti planovi za sprječavanje sličnih situacija, PlayStation se ponovno ispričao zbog neugodnosti.
“Mrežne usluge su se u potpunosti oporavile od operativnog problema,” stoji u izjavi. “Ispričavamo se zbog neugodnosti i zahvaljujemo zajednici na strpljenju.”
Kao znak isprike za gotovo cijeli dan izgubljene usluge, PlayStation svim korisnicima PlayStation Plus članstva dodaje pet dodatnih dana besplatnog korištenja. Produženje će biti automatski dodano svim korisnicima.
PSN je izvorno pao u petak, 7. veljače, oko ponoći po našem vremenu, a prekid je pogodio korisnike diljem svijeta, onemogućujući prijavu, online igranje i pristup PlayStation Storeu. Servis je počeo ponovno raditi u subotu, 8. veljače, oko 21:40 po našem vremenu. Frustracija među korisnicima je za to vrijeme rasla jer su neki prijavili probleme čak i prilikom igranja single-player igara. Tijekom ovog razdoblja, Sony je ostao neobično tih, što je dodatno razljutilo igrače/ice, koji su nezadovoljni nedostatkom transparentnosti tvrtke.
Dok je mreža bila offline, Sony je dao tek minimalne informacije — najprije priznanje da je PSN izvan funkcije nekoliko sati nakon što je pao, a kasnije kratku obavijest da je problem riješen.