Ovu brojku u naslovu Sony, točnije njihov marketinški stručnjak Asad Quizilbash, je i službeno potvrdio. Također je bilo i govora o samoj marketinškoj prisutnosti Uncharteda 3 na tržištu, što je Quizilbash komentirao riječima “Ovo je jedna od najvećih first-party igara koje smo izdali i sukladno tome moramo imati i odgovarajuću reklamnu kampanju. Također, rekao je kako se njihova marketinška kampanja sastoji od četiri dijela: objavljivanje na većim sajmovima, upoznavanje kroz javnu betu, pripreme za izdavanje i prolaz kod kritike. Sve je započelo na dodjeli VG nagrada, nastavilo se kroz najpopularnije javno beta testiranje u povijesti konzole, kako bi došli do samoga kraja sa dizanjem hypea danima prije izlaska, te kroz ocjene kritike se probila na sam vrh ovogodišnje ponude igara.
Na samome kraju, predstavljen je “Fortune Hunter’s club”, koji vam otvara vrata za sve DLC-eve za ovu igru, za 45% manju cijenu od one zbrojene kod kupovanja svih pojedinačnih DL sadržaja za ovu igru.
Leave a Comment