Sony bi, prema novom izvješću Business Insidera, uskoro mogao da na poseban način naplati igranje free to play igara, tako što će u njih početi ubacivati određene reklame.
Samo nekoliko dana, nakon što su se pojavile informacije da Microsoft kao jedan način monetizacije razmatra dodavanje reklama u besplatne igre, Business Insider stiže sa izještajem koji govori da u Sonyju sličnu taktiku razvijaju već punih 18 mjeseci te da su svoj plan već proslijedili u realizaciju, što bi trebalo rezultirati dolaskom reklama u free to play igre već do kraja ove kalendarske godine.
Kada kažemo dolaskom reklama, onda ne mislimo na reklame koje često viđamo u izbornicima pojedinih naslova, već onim koje će biti integrirane od strane develoepra direktno unutar samih igara (npr. na digitalne bilborde na stadionima ili ulicama), a kao jedan od poticaja za gledanje pojedinih reklama i promocija, Sony bi u suradnji sa sponzorima igračima mogao nuditi kozmetičke in-game nagrade poput skinova za avatare i slično.
U izvještaju Business Insidera stoji da je ova informacija potvrđena od čak tri različita izvora upoznata sa cijelim Sonyjevim planom, a sva tri izvora tvrde da se Sony na ovu odluku primarno odlučio kako bi ohrabrio developere da nastave razvijati free to play igre, čija je popularnost eksplodirala posebno tijekom pandemije, pružajući im još jedan način da zarade od svojih igara.