Square Enix nas je danas prilično iznenadio. Tijekom današnje NordicGame konferencije Phil Elliot najavio je buduće planove koji su itekako zanimljivi i obećavajući. Cijeli koncept radnog imena Square Enix Collective za sada nije u potpunosti razrađen, ali glavne značajke ideje su određene. Po prvi puta Square Enix želi u potpunosti zadovoljiti fanove starijih igara koje su iz raznih razloga zaboravljene.
Phill je dao 3 primjera mogućega funkcioniranja Collectivea. Kao prva stvar je navedeno kako će igrači moći birati bi li htjeli kupiti hipotetske Square Enixove igre (primjerice Chrono Break). Također će moći glasati o cijeni novih naslova, a moči će odlučiti hoće li igra izaći kao F2P naslov, u epizodnom obliku ili će biti tradicionalni izlazak.
Drugi primjer je posebno važan. Naime naglašeno je kako će postojeći IP-ovi koji su s komercijalnog stajališta neprofitni postati dostupni nezavisnim developerima. Developeri će moći predstaviti svoje ideje i prototipove, a Square Enix će najboljim projektima koji dobiju podršku velikog broja igrača dati zeleno svjetlo. Tko zna, možda tako jednoga dana ugledamo novoga Gexa?
Treći primjer je taj da će igrači moći investirati u buduće projekte. Cijela stvar će najvjerojatnije funkcionirati kao u slučaju Project CARS videoigre. Ovisno o nivou investicije, igrači će dobivati udio u cjelokupnome projektu. Svaka razina će imati svoje povlastice, a također igraći će moči aktivno sa svojim idejama sudjelovati u razvoju novih igara.
Collective bi trebao uskoro biti službeno predstavljen, a u potpunosti će zaživjeti u bliskoj budućnosti. Cjelokupna zamisao djeluje prilično obećavajuće. Nadamo se kako će ostali izdavači kopirati ovu ideju i najaviti slične projekte.
Izvor: NeoGAF
Leave a Comment