Trenutna generacije kućnih konzola traje već previše vremena što je uzrokovalo odlazak mnogih talentiranih ljudi na mobilne platforme. To je stav Juliena Mercerona, direktora tehnologije u Square Enixu, koji tvrdi da su developeri koji su se zasitili sadašnje generacije konzola bili primorani prijeći na razvijanje igara negdje dalje.
Sony i Microsoft govore o trajanju ove generacije kroz sedam, osam, devet ili čak deset godina, a to je najveća greška koju su ikad učinili. Ova generacija traje predugo zato što ima mnogo developera koji rade na određenoj platformi i ne snalaze se baš najbolje, pa bi pričekali na novu generaciju i prešli na neku novu platformu. No, to se ne može napraviti sa ovom generacijom. Zato ti developeri odlaze na druga područja. Otkrili su web browsere, otkrili su iOS, otkrili su druge stvari i mnogi od njih se neće vratiti na hardverske platforme. Tako se može reći da je zahvaljujući Microsoftu i Sonyju te duljini trajanja ove generacije potpomognuta pojava drugih platformi i njihovo osnaživanje prije nego što će novi hardver doći na tržište.
Konzole budućih generacije bi trebale trajati kraće, dok se kompanije oslanjaju na manje komplicirani i skupi hardver. Ukoliko se početna ljestvica podiže vrlo visoko, više studija i izdavača će nestati i bit će manje naslova na platformama. No, ako se bude pristupačan, daje se više šanse ljudima te će biti i bolja ponuda na izlasku konzola.
Leave a Comment