Prošli tjedan, Square Enix je izbacio novu RPG igru Harvestella za PC i Switch, a radi se zapravo o sandbox farming simulatoru. Likovi u Harvestelli zaduženi su za brigu o usjevima, sklapanju prijateljstava i prevladavanju raznih ekoloških prijetnji.
Iako je igra dobila poprilično dobre kritike, ono što je poprilično podijelilo mišljenja igrača je uvođenje mogućnosti da igrači biraju između muških, ženskih i nebinarnih zamjenica kod kreacije vlastitih likova.
U intervjuu za Eurogamer, producent igre Daisuke Taka rekao je da smatra kako je potpuno normalno da igre uključuju nebinarnu opciju za igrače. Taka je rekao da je važno dopustiti igračima da odaberu svoj rodni identitet jer je igra namijenjena svima.
„Glavni junak Harvestelle je igrač. Bilo nam je važno staviti dodatni fokus na način na koji igrači stvaraju vlastite likove, pritom birajući različite elemente, uključujući spol, izgled, glas i ime. S više izbora, igrači se ne bi osjećali ograničeno ili uvrijeđeno. Također, mogu se slobodnije izražavati, a kao rezultat imamo to da postanu privrženiji liku kojeg naprave. Vidljivost rodno neusklađenih ljudi postala je mnogo uobičajenija, pa smo mislili da je važno to odražavati unutar igre i pokazati da su svi igrači dobrodošli u Harvestellu“, stoji u izjavi Square Enixa.
U posljednje vrijeme Square Enix čini velike korake kako bi osigurao da neke od njegovih igara budu inkluzivnije. U intervjuu za The Gamer 2021. godine, koredatelj Final Fantasy VII Remakea Motomu Toriyama rekao je da je uključivanje LGBTQ+ zajednice važno pitanje i za igrače i za programere.
„U Final Fantasy VII Remakeu, obnovili smo originalnu igru koristeći najnoviju tehnologiju, ali smatrali smo da ne treba stati na tehničkoj strani i da smo trebali ažurirati sadržaj priče koji se prikazuje u skladu s modernim senzibilitetom”, izjavio je tom prilikom Toriyama. Istog mjeseca tvrtka je predstavila maskotu nebinarnog lika Minu kako bi podržala Pride te godine.
Dakako, nisu svi bili sretni ovom odlukom. Neki su igrači napomenuli kako Square Enix pokušava nametnuti određena stajališta unutar svojih igara, povezujući tako politiku s igrama, iako i oni sami nisu sigurni što je ispravnije. Bilo kako bilo, sve više igara koje izlaze nude mogućnost biranja raznih rodnih identiteta.