Ekipa koja stoji iza StarCrafta izjavila je da trenutno nitko ne radi na davno najavljenom, pa odgođenom spin-offu StarCraft: Ghost, no postoji šansa da bi se to moglo promijeniti negdje u budućnosti. Prošlo je točno 10 godina otkako je Blizzard najavio igru za izlazak na PlayStationu 2, Xboxu i GameCubeu, a otada je postala primjer za igre koje su odgođene na neodređeno vrijeme.
Igra je djelovala fantastično. Trebala je biti mješavina stealtha i akcije za konzole u kojoj bi preuzeli kontrolu nad ghost agenticom imena November Annabella Terra, skraćeno Nova. Imali bi prisup raznim oružjima i psihičkim sposobnostima koje su prisutne i u glavnom, strateškom serijalu. Blizzard je obećao da ćemo konačno dobiti pogled iz trećeg lica na svijet StarCrafta. A tada ga je Blizzard odgodio. I onda opet odgodio. I opet. S vremenom, StarCraft: Ghost službeno je stavljen na čekanje, a ekipa je prešla na druge projekte kao što su World of Warcraft i StarCraft II.
Dok općenito pretpostavljamo da StarCraft: Ghost nikad neće ugledati svjetlo dana, protagonistica Nova se pojavila u StarCraftu II, a bit će prisutna i u ekspanziji Heart of the Swarm. Znači li to da Blizzard ima planove oživjeti StarCraft: Ghost? Dustin Browder, glavni dizajner StarCrafta II, izjavio je da trenutno nema nikakvih sastanaka i planova, što ne znači da se to neće dogoditi za par godina. Moguće je da će se ekipa sastati i raspravljati o izradi igre, no zasad nema nikakvih indikacija da bi se to dogodilo. I jedno i drugo je moguće.
Browder je također izjavio da su u Blizzardu veliki fanovi konzola. Iz perspektive igrača vole igranje na konzolama, te je tada bila teška odluka odustati od izrade Ghosta za konzole. Mnogi se tako nadaju da će navodna Blizzardova ljubav prema konzolama biti iskazana u mogućoj konzolaškoj verziji najnovijeg nastavka Diabla, barem na PlayStationu 3.
Leave a Comment